Endelig kommer Danmarks første holistiske digitale uddannelse for B2B virksomheder!

På denne 2-dages Master Class sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing
– udelukkende for B2B virksomheder.

Alle punkter på denne Master Class vil være centreret omkring følgende områder:

  • Lead generering
  • Relations-opbyggelse
  • Social Selling
  • Thought leadership
  • Employer branding
  • Content marketing.

Deltagerne fra sidste hold evaluerede Master Class’en til 4,8 ud af 5 mulige points. Seneste NPS: 100.

Hovedpunkter i det omfattende program:

  • Digital marketing – Vi gennemgår styrker og svagheder ved de mest anvendte digitale kanaler således at der skabes en solid forståelse for mediernes anvendelsesområder, samt grundlaget for bedre beslutninger i fremtiden.
  • Nyhedsbreve – E-mail marketing er stadig en af de bedste ROI kilder. Vi ser på hvad dit system skal kunne, hvordan der indhentes de rigtige permissions, hvordan der måles og optimeres på indsatsen samt hvordan der produceres indhold som der skaber leads.
  • Sociale medier & Content marketing – Brugen af content til at sikre positionering samt til at øge kendskabsgraden. Vi ser desuden på hvordan de sociale medier, primært LinkedIn, med fordel kan benyttes til at understøtte forretningen. Kort indblik i brugen af øvrige sociale medier på B2B markedet, samt strategiske overvejelser, måling, monitorering, SEO og indholdsstrategi.
  • Bannerannoncering – Hvordan sikres det at trafikken på websitet optimeres, så besøgende ikke glemmer at de har besøgt din hjemmeside? Bannerannoncering er nemlig stadig et stærkt redskab ift. øget kendskab og involvering.
  • Relationer og social selling – Det vigtige arbejde med personlige relationer samt brugen af LinkedIn til at højne kendskabsgraden, til at sikre relevant synlighed samt til mødebooking, invitationer og salg.
  • Lovgivning – Vi har en advokat på til at gennemgå de væsentligste områder af markedsføringsloven man som virksomhed skal holde sig for øje, når man markedsfører sine ydelser på nettet. Herunder fokus på e-mail marketing, nyhedsbreve, sociale medier og cookies. Advokat: Stiven Larsen fra HjulmandKaptain.

Målgruppen for denne Master Class:

B2B virksomheder der beskæftiger sig med leads, markedsføring og branding via de digitale kanaler og som ønsker et skarpere overblik samt indsigten til at skabe solide resultater!

Intern uddannelse

Er I flere i virksomheden som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt. Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning der passer bedst til jer.

Praktisk information vedr. Master Class i digital marketing for B2B

Denne Master Class er fordelt på 2 fulde dage, således at deltagerne efter første del, kan gå hjem og forbedre det eksisterende arbejde. På anden del af Master Class’en evalueres deltagernes arbejde siden sidst, og yderligere tiltag til det succesfulde arbejde præsenteres.

For at sikre deltagerne god mulighed for dialog og sparring undervejs, er der plads til max 10 deltagere.

Undervisere: Hovedunderviserne på denne Master Class er Nicolai Hæggelin og Katrine Grønsund, samt relevante gæsteindlæg.

Pris: DKK 10.995,- ex. moms. (Prisen inkluderer forplejning samt materiale). Faktura fremsendes kort efter tilmelding, for at sikre din plads.

Sted i København: Uddannelsen afholdes i København –  Digital Works Svanemøllevej 25, 2100 København Ø.

Sted i Aarhus: Erhvervsakademi Aarhus Ringvej Syd 104, 8260 Viby J.

Tilmeld dig Master Class i B2B digital marketing

Dit navn *

Firma *

Adresse *

Postnummer og by *

CVR nr.

Titel

E-mail *

Hvilken by ønsker du at deltage i? + Evt. kommentar

Del & udskriv side