Bogen er skrevet til de mange ledere, som ønsker at implementere Social Selling i organisationen. Bogen giver læseren en praktisk tilgang til arbejdet med Social Selling, og hvordan lederen foretager en succesfuld eksekvering af fremtidens B2B salg.

Kapitlerne er følgende:

  • What is Social Selling?
  • How did we get here? – The sales evolution
  • The power of Social and Challenger Sale
  • Creating subject-matter experts within your industry
  • How to execute Social Selling
  • The Social Selling blueprint
  • Exclusive case studies.

Forfatter: Nicolai Haeggelin

Founder & CEO, Digital Works

Nicolai har gennem de sidste 7 år trænet mere end 9.000 mennesker i professionel brug af LinkedIn. Nogle af kunderne, som Nicolai arbejder med ift. Social Selling, er Microsoft, Implement Consulting Group og Danske Bank.

Modtag et kapitel gratis

Nu kan du være med til at bestemme, hvilket kapitel du ønsker at modtage, ved at afgive din stemme her. Da afstemningen sker samtidig på Digital Works’ engelske site, står denne tekst på engelsk.

Det kapital, som får flest stemmer, sendes per mail den 7. juni – du skal blot udfylde nedenstående formular, hvis du også vil modtage det valgte kapitel:

Dit navn (påkrævet)

Firma (påkrævet)

Din e-mail (påkrævet)

 Ja tak til Digital Works' nyhedsbrev med berigende artikler om digitalt salg og marketing, Social Selling samt info om uddannelser, tilbud, strategi, mv.

Køb bogen direkte på Amazon fra den 8. juni 2017.

Du kan allerede nu reservere den engelske bog og modtage den i uge 25.

Pris DKK 300,- + DKK 45,- for porto.

Dit navn *

Firma

Adresse * (Vej, nummer, postnr., by)

Din e-mail *

Evt. besked

Så snart vi har modtaget din reservation, fremsender vi en faktura på bogen. Når betaling er modtaget, sender vi bogen til dig per mail (dog tidligst i uge 24).

Del & udskriv side