Bogen er skrevet til de mange ledere, som ønsker at implementere Social Selling i organisationen. Bogen giver læseren en praktisk tilgang til arbejdet med Social Selling, og hvordan lederen foretager en succesfuld eksekvering af fremtidens B2B salg.

Kapitlerne er følgende:

  • What is Social Selling?
  • How did we get here? – The sales evolution
  • The power of Social and Challenger Sale
  • Creating subject-matter experts within your industry
  • How to execute Social Selling
  • The Social Selling blueprint
  • Exclusive case studies.

Forfatter: Nicolai Haeggelin

Founder & CEO, Digital Works

Nicolai har gennem de sidste 7 år trænet mere end 9.000 mennesker i professionel brug af LinkedIn. Nogle af kunderne, som Nicolai arbejder med ift. Social Selling, er Microsoft, Implement Consulting Group og Danske Bank.

Køb bogen direkte på Amazon fra den 28. juni 2017.

Du kan allerede nu købe den engelske bog her på siden.

Pris DKK 300,- + DKK 45,- for porto.

Dit navn *

Firma

CVR-nummer

Adresse * (Vej, nummer, postnr., by)

Din e-mail *

Evt. besked

Så snart vi har modtaget din bestilling, fremsender vi en faktura på bogen. Når betaling er modtaget, sender vi bogen til dig per post.

Del & udskriv side