Digital Works sikrer, at Nordens største virksomheder og organisationer udnytter det store salgspotentiale, der ligger i LinkedIn. Gennem målrettet træning i Social Selling af ledelsen og medarbejderne, opnår vi sammen det ønskede kommercielle udbytte.

Mulige punkter, der kan indgå i dit skræddersyede træningsforløb:

  • Hvordan LinkedIn adskiller sig markant fra andre sociale medier
  • Værdien af Social Selling
  • Social Selling eksekvering
  • 10 punkter som den personlige profil skal indeholde
  • Hvordan udvides netværket med relevante personer?
  • Hvordan beriges det professionelle netværk på LinkedIn både ift. kunder og ikke kunder?
  • Brugen af connections i lead-arbejdet
  • Hvordan måles udbyttet af indsatsen?
  • Vigtigheden af løbende berigelse
  • LinkedIn til mødebooking
  • Rådgiverens rolle i grupper på LinkedIn
  • LinkedIn til lead-generering og nye kunder
  • Beregninger på konverteringer ift. leads og bookede møder.

Deltagerne har efterfølgende:

  • En solid og professionel tilstedeværelse på LinkedIn
  • Et indgående kendskab til og forståelse for, hvordan LinkedIn bruges som salgsværktøj
  • Mulighed for at udvikle personlige målepunkter for arbejdet med platformen
  • Værktøjer til lead-generering ift. virksomhedssegmenter
  • Kompetencer til brugen af platformen til mødebooking
  • Øget SSI Score.

Hvorfor fokusere på Social Selling?

Salgsarbejde er i dag meget mere end kold canvas og mødebookinger. I dag handler det i lige så høj grad om tillid til både virksomhed og sælger, positionering, relationer og det personlige netværk. Social Selling handler om at styre og strukturere processen således, at de sociale medier udnyttes effektivt i salgsarbejdet gennem hele organisationen.

For os på Digital Works handler Social Selling om at bruge de sociale kanaler til at skabe synlighed, tillid, berigelse, relationer og i sidste ende forretning. Dette gælder både de relationer, som virksomheden besidder, men i høj grad de kommercielle folks egne profiler og personlige netværk.

Vores erfaring med LinkedIn til Social Selling

Vi har personlig og succesfuld erfaring med LinkedIn siden 2004 og har opbygget en stor del af Digital Works gennem personlige netværk. Vi har gennemført interne træningsforløb for sælgere, kommercielle folk og for flere virksomheder, herunder bl.a. Danske Bank, Implement Consulting Group, Maersk Training, Microsoft og Brüel & Kjær.

Del & udskriv side