Vi rådgiver nogle af Nordens største virksomheder og organisationer, når der skal træffes strategiske og taktiske beslutninger inden for det digitale felt – altid med berigelse og det kommercielle fokus for øje. Vi foretager strategisk analyse af det digitale forretningsområde og potentialet samt udarbejder den taktiske plan, således at kunden når det ønskede mål.

Foreligger der allerede en digital strategiplan, sikrer vi en succesfuld implementering samt løbende sparring og forbedring af virksomhedens resultater gennem de digitale kanaler.

Vi rådgiver og udvikler digital strategi inden for:

  • Resultatorienteret arbejde med e-mail marketing og nyhedsbreve
  • Virksomhedens indsats på de sociale medier, herunder valg af medie, strategi og implementering
  • Valg af digitale indsatsområder ift. virksomhedens KPI’er
  • Trafikgenerering og opsamling af leads, herunder permision-indsamling og targeting
  • Kommercielt fokus på den digitale indsats
  • Implementering af Social Selling i virksomheden
  • Internt digitalt kompetenceløft
  • Content marketing – strategi, sparring, positionering og måling
  • Professionel tilstedeværelse på LinkedIn for virksomheden og dens ansatte

Vores baggrund

Digital Works har siden 2010 sikret, at virksomheder og organisationer arbejder professionelt med digitalt salg og marketing.

Det er Nicolai Hæggelin, Charlotte Østergaard Steentoft og Lærke Cichosz, der leverer den strategiske rådgivning, implementering og uddannelse.

Læs mere om vores baggrund her.

 

Del & udskriv side