Kategori

B2B
08
feb

5 vigtige overvejelser, når du skal vælge værktøj til Employee Advocacy

Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen. Gjort rigtigt, er resultaterne af Employee Advocacy ikke til at overse. Du har en plan. Du har ledelsens opbakning. Og du har kollegaer, der vil det her. Men...
Læs Mere
02
feb

Gør brug af Instagram som virksomhed

Instagram er et af de største sociale medier, hvor flere millioner hver dag poster billeder og lægger stories op fra deres hverdag. Det er dermed også en attraktiv platform for mange virksomheder, hvilket har fået antallet af virksomhedsprofiler til at eksplodere. Virksomheder der gerne vil gøre brug af de såkaldte ”stories” på Instagram bør derfor afklare hvordan platformen adskiller sig...
Læs Mere
01
feb

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst. Platformen har i skrivende stund intet mindre end 760 millioner brugere fordelt på 200 lande og regioner. Af disse er der mere end 2,5 millioner danske brugere. Vil du vide mere? I denne artikel har vi samlet en masse fun facts om LinkedIn.
Læs Mere
19
jan

6 steps til vellykket Employee Advocacy

Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.
Læs Mere
25
nov

De bedste artikler fra 2020 – del 2

Året går på hæld, og vi skriver os snart ind i 2021. Hvis du er gået glip af værdifuld og berigende viden i årets løb, har vi i traditionen tro samlet et udpluk af vores bedste artikler fra 2020. De sidste måneder har budt på mange digitale nyheder, som fx LinkedIns nye design og de nye funktioner på LinkedIn. Så...
Læs Mere
09
mar

Få succes med LinkedIn grupper

Selvom LinkedIn er mere end 16 år gammel, stiger antallet af brugere og virksomheder stadig hvert sekund. Det samme gør antallet af grupper. Gør I brug af det store potentiale, der ligger i arbejdet med LinkedIn grupper? Vi præsenterer i denne artikel fordelene og mulighederne med grupper på LinkedIn.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
1 2 3 4 11

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld