Professionel brug af Snapchat på B2B

D. af Kristina Thomsen .

Snapchat er blevet populært at bruge i markedsføringen af B2C-virksomheder. Men kan Snapchat også bruges professionelt af virksomheder på B2B-markedet? Det korte svar er ja – selvfølgelig kan det det. Vi giver dig her 4 gode måder, hvorpå du kan bruge Snapchat i din egen B2B-markedsføring.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

6 gode eksempler: Instagram for B2B

D. af Lærke Cichosz .

Instagram er særligt populært blandt B2C virksomheder, men det betyder ikke, at B2B virksomheder ikke ligeledes kan få stor gavn af en Instagram tilstedeværelse med det rette fokus. Vi har samlet en række eksempler på B2B virksomheder, der gør det godt på Instagram på hver deres måde.

Læs mere

Få mest ud af LinkedIns Social Selling Index score

D. af Nicolai Hæggelin .

Spillereglerne i SSI er ifølge LinkedIn: “Your Social Selling Index (SSI) measures how effective you are at establishing your professional brand, finding the right people, engaging with insights, and building relationships.” I artiklen her giver CEO / Founder af Digital Works, Nicolai Hæggelin, dig 4 konkrete og simple råd til, hvordan du kan styrke din SSI score… Read more »

Læs mere

Key metrics for B2B virksomheder

D. af Charlotte Steentoft .

En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen her giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.

Læs mere

Account-Based Marketing (ABM)

D. af Charlotte Steentoft .

Arbejder du med B2B digital marketing, er du måske allerede stødt på begrebet ‘Account-based marketing’. Et begreb der tidligere har dækket over en indsats hos få store virksomheder, som baserede deres marketingtiltag på få konkrete, udvalgte leads.  Nu er det efterhånden blevet lidt af et buzzword i B2B marketing-verdenen, og du skal derfor ikke snydes… Read more »

Læs mere

Nå populære marketingmål på sociale medier

D. af Signe Vinther .

Marketing og branding på sociale medier er efterhånden et vigtigt element for at skabe succes for en virksomhed. Nye algoritmer, stigende støj og kritiske forbrugere gør ikke arbejdet med sociale medier lettere. Så hvor kan du sætte ind, for at dit brand skiller sig ud på sociale medier?

Læs mere

Undgå kold kanvas med LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

Frygter du kold kanvas? Bare rolig, du er helt sikkert ikke alene, men endnu vigtigere  – Der er råd for, hvordan du undgår det. Svaret er LinkedIn, som med sine mange muligheder sikrer, at du kan bearbejde leads allerede inden første telefonsamtale. Vi sætter her fokus på, hvordan du kan bruge LinkedIn i dit indledende… Read more »

Læs mere

Twitter til B2B marketing

D. af Julie Arnoldi .

87 % af B2B virksomheder bruger sociale medier som en del af deres marketingstrategi, og 85 % af disse bruger Twitter hertil skriver Social Times. Twitter ligger lige i hælene på LinkedIn, når det kommer til B2B virksomhedernes foretrukne markedsføringsplatform.

Læs mere