Derfor bør dine medarbejdere bruge LinkedIn aktivt

D. af Charlotte Steentoft .

Vi har hørt det før, og det er efterhånden også blevet vores mantra her hos Digital Works: Virksomhederne kan ikke længere klare sig uden kollegernes indsats på LinkedIn – vi har behov for at kollegerne spiller med ift. deling af indhold, employer branding samt til salg og relationspleje.

Læs mere

Thought Leadership via LinkedIn

D. af Charlotte Steentoft .

Thought Leadership er noget af et buzzword for tiden, og søgeudtryk som “definition thought leadership” er i kraftig vækst på Google. I artiklen her ser vi på hvordan LinkedIn kan anvendes i arbejdet mod thought leadership.

Læs mere

Social selling – Sådan får du dit team med

D. af Charlotte Steentoft .

Social selling er et populært begreb – og ikke uden grund. De sociale medier er efterhånden blevet en væsentlig spiller i salgsarbejdet, idet de rummer værdifulde informationer samt vejen til de rette beslutningstagere og den gode relation, som for de fleste af os er helt essentiel. Men hvordan overbevises ledelsen, og hvordan får du dit… Read more »

Læs mere

Social Selling med LinkedIn

D. af Nicolai Hæggelin .

Social selling vil for nogle muligvis være et relativt nyt begreb, men skal blot ses som en naturlig kobling mellem berigelsen og evnen til at kommercialisere. Kommercialiseringen er bl.a. at kunne finde de rigtige beslutningstagere i virksomheden både i 1. og 2. grad. Det er, at man som afsender har opbygget tillid og troværdighed i… Read more »

Læs mere