Rapport: Forbrug af Content 2014

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere har fået øjnene op for værdien af content – også LinkedIn, som har udgivet rapporten The 2014 Professional Content Consumption Report. Her får du et overblik over de mest interessante tal fra rapporten.

Læs mere

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

D. af Sissel Anker Nielsen .

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan… Read more »

Læs mere

Lead-generering på B2B markedet [infographic]

D. af Charlotte Steentoft .

Lead-generering er for mange B2B virksomheder øverst på dagsordenen. Ifølge ny undersøgelse er det den største udfordring for hele 78% af de adspurgte virksomheder. Men hvad kan så være den bedste metode til at sikre flere leads? Få inspiration i denne infographic.

Læs mere

Hvorfor B2B virksomheder bør være på LinkedIn

D. af Mathias Amdi .

For B2B-virksomheder giver det efterhånden mere og mere mening, at bevæge sig i retningen af det sociale netværk LinkedIn. Det er stedet, hvor businessfolk og beslutningstagere samles og netværker på kryds og tværs. Undersøgelser viser, at brugerne bliver mere og mere engageret i LinkedIn, i det der i Q1 af 2013 blev vist 63 %… Read more »

Læs mere

LinkedIn giver mest trafik til jeres hjemmeside

D. af Mathias Amdi .

Den internationale virksomhed Investis IQ har i en ny Audience Insight Report fundet ud af, at LinkedIn er det sociale medie, der genererer klart mest trafik til virksomhedernes hjemmeside.  Investis IQ har de seneste 2 år tracket besøgende  til 60 virksomheders hjemmeside fra forskellige sociale medie platforme. Virksomhederne, som var en god blanding af forskellige størrelser og brancher i… Read more »

Læs mere

Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere

Content marketing

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere virksomheder, særligt på B2B markedet, allokerer større dele af marketingbudgettet til indholdsmarketing, men hvordan måler vi på det? Og hvordan sikrer vi at vores indhold hænger sammen med vores øvrige strategi?

Læs mere

B2B på sociale medier i 2013

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere B2B virksomheder er blevet opmærksomme på fordelene ved de sociale medier, også selvom de befinder sig på et B2B marked, og måske nogle gange betragter sine produkter en anelse “usexede”. Men over de seneste par år har vi set adskillige succesfulde cases fra bl.a. Maersk Line, hvilket måske kan give andre B2B… Read more »

Læs mere

Highlights fra det store B2B seminar

D. af Charlotte Steentoft .

Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de… Read more »

Læs mere