Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere

Content marketing

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere virksomheder, særligt på B2B markedet, allokerer større dele af marketingbudgettet til indholdsmarketing, men hvordan måler vi på det? Og hvordan sikrer vi at vores indhold hænger sammen med vores øvrige strategi?

Læs mere

B2B på sociale medier i 2013

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere B2B virksomheder er blevet opmærksomme på fordelene ved de sociale medier, også selvom de befinder sig på et B2B marked, og måske nogle gange betragter sine produkter en anelse “usexede”. Men over de seneste par år har vi set adskillige succesfulde cases fra bl.a. Maersk Line, hvilket måske kan give andre B2B… Read more »

Læs mere

Highlights fra det store B2B seminar

D. af Charlotte Steentoft .

Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de… Read more »

Læs mere

Next step for Maersk Line på sociale medier

D. af Charlotte Steentoft .

Mere end 760.000 fans på Facebook, en solid tilstedeværelse på 10 sociale medier og adskillige awards for bedste brug af social media. Men hvad så nu? Hvad skal alt dette bruges til og hvordan værdiansættes sociale medier i en af verdens største B2B virksomheder?

Læs mere