Thought Leadership via LinkedIn

D. af Charlotte Steentoft .

Thought Leadership er noget af et buzzword for tiden, og søgeudtryk som “definition thought leadership” er i kraftig vækst på Google. I artiklen her ser vi på hvordan LinkedIn kan anvendes i arbejdet mod thought leadership.

Læs mere

Social selling – Sådan får du dit team med

D. af Charlotte Steentoft .

Social selling er et populært begreb – og ikke uden grund. De sociale medier er efterhånden blevet en væsentlig spiller i salgsarbejdet, idet de rummer værdifulde informationer samt vejen til de rette beslutningstagere og den gode relation, som for de fleste af os er helt essentiel. Men hvordan overbevises ledelsen, og hvordan får du dit… Read more »

Læs mere

Social Selling med LinkedIn

D. af Nicolai Hæggelin .

Social selling vil for nogle muligvis være et relativt nyt begreb, men skal blot ses som en naturlig kobling mellem berigelsen og evnen til at kommercialisere. Kommercialiseringen er bl.a. at kunne finde de rigtige beslutningstagere i virksomheden både i 1. og 2. grad. Det er, at man som afsender har opbygget tillid og troværdighed i… Read more »

Læs mere

Rapport: Forbrug af Content 2014

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere har fået øjnene op for værdien af content – også LinkedIn, som har udgivet rapporten The 2014 Professional Content Consumption Report. Her får du et overblik over de mest interessante tal fra rapporten.

Læs mere

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

D. af Sissel Anker Nielsen .

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan… Read more »

Læs mere

Lead-generering på B2B markedet [infographic]

D. af Charlotte Steentoft .

Lead-generering er for mange B2B virksomheder øverst på dagsordenen. Ifølge ny undersøgelse er det den største udfordring for hele 78% af de adspurgte virksomheder. Men hvad kan så være den bedste metode til at sikre flere leads? Få inspiration i denne infographic.

Læs mere

Hvorfor B2B virksomheder bør være på LinkedIn

D. af Mathias Amdi .

For B2B-virksomheder giver det efterhånden mere og mere mening, at bevæge sig i retningen af det sociale netværk LinkedIn. Det er stedet, hvor businessfolk og beslutningstagere samles og netværker på kryds og tværs. Undersøgelser viser, at brugerne bliver mere og mere engageret i LinkedIn, i det der i Q1 af 2013 blev vist 63 %… Read more »

Læs mere

LinkedIn giver mest trafik til jeres hjemmeside

D. af Mathias Amdi .

Den internationale virksomhed Investis IQ har i en ny Audience Insight Report fundet ud af, at LinkedIn er det sociale medie, der genererer klart mest trafik til virksomhedernes hjemmeside.  Investis IQ har de seneste 2 år tracket besøgende  til 60 virksomheders hjemmeside fra forskellige sociale medie platforme. Virksomhederne, som var en god blanding af forskellige størrelser og brancher i… Read more »

Læs mere

Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere