Alt det bedste fra 2010

D. af Charlotte Steentoft .

For at sikre at du ikke går glip af den bedste indsigt og alle de gode tips har vi samlet 2 lister til dig. Den ene med de 5 mest læste artikler fra 2010, og den anden med de 5 artikler vi ikke mener du må gå glip af fra året der er ved at… Read more »

Læs mere

Når banneret rammer plet

D. af Nicolai Hæggelin .

At banneret de seneste år har været genstand for megen kritik, har jeg tidligere skrevet en del om. Faldende klikrater er blot et af de heftige kritikpunkter. Dog er lyset igen begyndt at skinne på et af de ældste digitale medier.

Læs mere

Dwell time som KPI?

D. af Nicolai Hæggelin .

Er dwell time som KPI et parameter annoncørerne bør arbejde med? Diskussionen om at inddrage et parameter omkring mulig online branding effekt har længe huseret mellem, på den ene side annoncørerne og deres mediebureauer, og medierne på den anden side.

Læs mere