Case: HP’s Snapchat-rejse

D. af Kristina Thomsen .

At navigere i Snapchats komplekse (og mærkværdige) landskab er for mange virksomheder og brands en stor udfordring, og sjældent ved man, hvor man skal begynde den turbulente Snapchat-rejse. I denne artikel kan du læse om, hvordan HP har håndteret og tilrettelagt sin tilstedeværelse på Snapchat.

Læs mere

Case: Maersk Line’s succes på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Du har sikkert hørt det tusindvis af gange før: “Optimér din tilstedeværelse på de sociale medier!”- og det gælder ikke kun B2C-virksomheder. Som B2B-virksomhed kan du opnå et mindst ligeså stort udbytte ved at finpudse din SoMe-strategi. I denne artikel kan du læse om et eksempel på en B2B-virksomhed, der har haft stor succes med… Read more »

Læs mere

3 eksempler på brugen af Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Har du besluttet dig for, at din virksomhed skal på Instagram, men mangler inspiration til, hvordan I griber processen an? Vi har fundet tre gode (danske) eksempler fra forskellige brancher, der viser, hvordan både B2B og B2C kan håndteres på Instagram.

Læs mere

LinkedIn er ikke kun til B2B

D. af Lærke Cichosz .

I dag bliver LinkedIn brugt flittigt og fungerer yderst effektivt på B2B markedet. Men det er ikke alene virksomheder på B2B markedet, der udnytter de mange muligheder på LinkedIn. Vi har her fundet 5 eksempler på B2C virksomheder, som gør det rigtig godt lige nu.

Læs mere

2014 ifølge Google, YouTube og Facebook

D. af Charlotte Steentoft .

Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser Google, YouTube og Facebook tilbage på de største øjeblikke, trends og personligheder fra 2014. Se med herunder, og bliv klogere på hvad danskerne søgte efter i 2014, hvad der var stort på YouTube og hvad vi talte om på Facebook.

Læs mere

Viral top 5 – Maj 2014

D. af Sissel Anker Nielsen .

Maj måneds bedste virale videoer er fundet. Be On er som altid leverandør af listen, og de forskellige scores er baseret ud fra disse kriterier: Share ability, views, storytelling, tiltrækningskraft, produktion og samlet kampagne.

Læs mere

Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere

Det bedste fra Cannes Lions

D. af Charlotte Steentoft .

Digital Works har ikke været af sted til Cannes Lions i år, men det har bestemt ikke holdt os fra at følge med i nomineringerne og vinderne af VM i reklame. Her har vi samlet en række spændende cases fra årets Cannes Lions – naturligvis alle med et digitalt fokus.

Læs mere

Case: Vinder af DIA ROI prisen 2013

D. af Eva Kold .

For to uger siden afholdt Danish Internet Award deres årlige prisuddeling. Én af de interessante awards var ROI prisen, hvor Isobar, Norwegian og Vizeum Denmark har skabt en meget succesfuld online- og digital banner-kampagne.

Læs mere