Case: Maersk Line’s succes på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

maersk4

Du har sikkert hørt det tusindvis af gange før: “Optimér din tilstedeværelse på de sociale medier!”- og det gælder ikke kun B2C-virksomheder. Som B2B-virksomhed kan du opnå et mindst ligeså stort udbytte ved at finpudse din SoMe-strategi. I denne artikel kan du læse om et eksempel på en B2B-virksomhed, der har haft stor succes med… Read more »

Læs mere

5 eksempler: Sådan bruges Instagram Stories

D. af Lærke Cichosz .

5 gode eksempler på brugen af Instagram Stories

Det er ikke længe siden, at Instagram lancerede de nye ‘Instagram Stories’, som er en pendant til Snapchat Stories. Men hvad er de for en størrelse, og hvordan kan de gavne din virksomhed i marketing arbejdet? Vi viser fem gode eksempler på virksomheders brug af Instagram Stories.

Læs mere

3 eksempler på brugen af Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Tidligere har det primært været ‘visuelle’ brands, der har engageret sig på platformen. Men sådan er det ikke længere i samme grad. Alt efter jeres social media strategi kan mediet nemlig bruges til mange forskellige formål. Det har vi samlet nogle eksempler på her til inspiration og interesse for jer, der arbejder med sociale medier.

Har du besluttet dig for, at din virksomhed skal på Instagram, men mangler inspiration til, hvordan I griber processen an? Vi har fundet tre gode (danske) eksempler fra forskellige brancher, der viser, hvordan både B2B og B2C kan håndteres på Instagram.

Læs mere

LinkedIn er ikke kun til B2B

D. af Lærke Cichosz .

LinkedIn-business

I dag bliver LinkedIn brugt flittigt og fungerer yderst effektivt på B2B markedet. Men det er ikke alene virksomheder på B2B markedet, der udnytter de mange muligheder på LinkedIn. Vi har her fundet 5 eksempler på B2C virksomheder, som gør det rigtig godt lige nu.

Læs mere

2014 ifølge Google, YouTube og Facebook

D. af Charlotte Steentoft .

Året der gik 2014

Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser Google, YouTube og Facebook tilbage på de største øjeblikke, trends og personligheder fra 2014. Se med herunder, og bliv klogere på hvad danskerne søgte efter i 2014, hvad der var stort på YouTube og hvad vi talte om på Facebook.

Læs mere

Viral top 5 – Maj 2014

D. af Sissel Anker Nielsen .

viraltop5

Maj måneds bedste virale videoer er fundet. Be On er som altid leverandør af listen, og de forskellige scores er baseret ud fra disse kriterier: Share ability, views, storytelling, tiltrækningskraft, produktion og samlet kampagne.

Læs mere

Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

content3

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere

Det bedste fra Cannes Lions

D. af Charlotte Steentoft .

default_thumb

Digital Works har ikke været af sted til Cannes Lions i år, men det har bestemt ikke holdt os fra at følge med i nomineringerne og vinderne af VM i reklame. Her har vi samlet en række spændende cases fra årets Cannes Lions – naturligvis alle med et digitalt fokus.

Læs mere

Case: Vinder af DIA ROI prisen 2013

D. af Eva Kold .

default_thumb

For to uger siden afholdt Danish Internet Award deres årlige prisuddeling. Én af de interessante awards var ROI prisen, hvor Isobar, Norwegian og Vizeum har skabt en meget succesfuld online- og digital banner-kampagne.

Læs mere

Case: Sælg gennem Facebook

D. af Eva Kold .

A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this photo illustration, May 2, 2013. Facebook Inc said July 24, 2013 that revenue in the second quarter was $1.813 billion, compared to $1.184 billion in the year ago period.  REUTERS/Dado Ruvic /Files (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS)

85.000 aktive besøg på din Facebook side på kun 2 måneder må være enhver virksomheds store drøm, især hvis det også kunne genere salg på sigt eller anden positiv engagement fra sine fans! Zappos er et godt eksempel på, hvordan man kan kommunikere optimalt med henblik på fremtidigt salg. 

Læs mere