Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til en effektiv SoMe-strategi.Læs Mere
Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.Læs Mere
LinkedIn har lanceret endnu en ny funktion. Funktionen er blevet døbt Website Demographics og giver dig mulighed for at dykke ned og få indsigt i dit websites besøgendes professionelle adfærd.Læs Mere
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail marketing eller måske Facebook og...Læs Mere
Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale medie platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs af de sociale medier....Læs Mere
Går du og leger med ideen om at producere video-content, men er samtidig bange for, at det vil vælte virksomhedens budget? Så frygt ej. I denne artikel giver vi dig 7 tips til, hvordan du kan producere video-content af høj kvalitet – på trods af begrænsede midler.Læs Mere
Har du stiftet bekendtskab med LinkedIn Articles og de stærke muligheder, der følger med disse artikler? LinkedIn-artiklerne kan bruges som et stærkt værktøj til at positionere dig selv, hvad end det er fagligt eller personligt, og gjort rigtigt kan de være med til at sikre dig en position som thought leader. Vi har samlet en række konkrete råd til dig,...Læs Mere
Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker du kan afprøve i din...Læs Mere
Social Selling er ikke en marketing-aktivitet, men dine sælgeres succes på sociale medier afhænger af opbakning fra marketing. I artiklen her får du vigtige input til, hvordan marketing kan underbygge Social Selling-rejsen og være med til at sikre succesfuld eksekvering. Læs Mere
Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.Læs Mere