Optimer din åbningsrate i e-mail marketing

D. af Signe Vinther .

For mange virksomheder er e-mail marketing en vigtig del af den digitale indsats. Men hvad skal der til for, at modtagerne faktisk åbner dine nyhedsbreve? Hvad er den ideelle længde på en subject line, og hvornår er det bedste tidspunkt at udsende et nyhedsbrev? Der er nemlig stor forskel på, hvad der virker bedst. Vi… Read more »

Læs mere

Hvorfor e-mail marketing?

D. af Sissel Anker Nielsen .

Vi får ofte spørgsmålene “kan e-mail marketing betale sig?” eller “virker e-mail marketing stadig?” – og svaret er “Ja”. E-mail marketing er bestemt ikke en kanal man bør overse, og det findes der en række gode argumenter for. Dem vil vi gennemgå i artiklen her.

Læs mere

Infographic – Styrk dit nyhedsbrev

D. af Christine Avlund .

Evnen til at udforme et effektivt budskab er en essentiel færdighed for enhver der arbejder med e-mail marketing. Her får du en infographic med 6 af de vigtigste elementer i dit nyhedsbrev, og en guide til hvordan du kan forbedre indsatsen.

Læs mere