Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.Læs Mere
Det er en kunst at skrive det gode nyhedsbrev – men du kommer langt, hvis dit nyhedsbrev består af berigende og spændende historier, som er relevante for dine læsere. Det kan være en udfordring at finde på idéer til fængende content. Derfor har vi i denne artikel samlet 8 inspirerende idéer til historier, du kan bruge i dit nyhedsbrev.Læs Mere
E-mail marketing er det nye sort – og særligt nyhedsbrevet har vundet indpas blandt CMO’s og marketingafdelinger landet over. At skrive et nyhedsbrev virker umiddelbart simpelt – men at skrive det gode nyhedsbrev kræver øvelse. I denne artikel vejleder vi dig i at skrive et nyhedsbrev, som rent faktisk bliver læst og værdsat af modtageren – og så løfter vi...Læs Mere
Det er ikke nogen hemmelighed at de sociale medier, heriblandt Instagram, er over os og har i dag stor indvirkning på virksomheders salgs- og marketingarbejde. E-mail marketing er dog stadig et vigtigt element. I denne artikel sætter vi fokus på nogle af e-mail marketings mange fordele, og hvordan du kan bruge Instagram til at udbygge din e-mail liste.Læs Mere
E-mail marketing er et stærkt værktøj i dit marketingarbejde, og der er rigtig mange grunde til, hvorfor du skal arbejde med e-mail marketing. Men e-mail marketing udvikler sig kontinuerligt sammen med resten af det digitale. Derfor har vi samlet nogle af de vigtigste pointer, der kendetegner e-mail marketing anno 2016.Læs Mere
For mange virksomheder er e-mail marketing en vigtig del af den digitale indsats. Men hvad skal der til for, at modtagerne faktisk åbner dine nyhedsbreve? Hvad er den ideelle længde på en subject line, og hvornår er det bedste tidspunkt at udsende et nyhedsbrev? Der er nemlig stor forskel på, hvad der virker bedst. Vi har samlet de vigtigste pointer...Læs Mere
Hvor læser du dine e-mails? Er du interesseret i at vide om dine modtagere læser din e-mails på desktop eller mobil, så kig med i denne infographic. Læs Mere
Vi får ofte spørgsmålene “kan e-mail marketing betale sig?” eller “virker e-mail marketing stadig?” – og svaret er “Ja”. E-mail marketing er bestemt ikke en kanal man bør overse, og det findes der en række gode argumenter for. Dem vil vi gennemgå i artiklen her.Læs Mere
Måler du på dine nyhedsbreve og direct mails? Og i så fald hvordan? Artiklen her giver vores bud på fire væsentlige e-mail marketing metrics, som er relevante for de fleste virksomheder at måle på.Læs Mere
I denne artikel gennemgår vi, hvordan du ved hjælp af marketing automation kan effektivisere forskellige områder indenfor din e-mail marketing og sociale medier.Læs Mere