Tips til at få flere permissions

D. af Julie Arnoldi .

Det mest væsentlige og samtidig mest udfordrende ved at benytte e-mail marketing er at opnå flere permissions. Der ligger et godt stykke arbejde forud for, at din e-mail marketing liste får den rette størrelse og kvalitet. Vi giver dig her en række tips til at hjælpe dig godt på vej.

Læs mere

E-mail marketing strategi – Hvad skal med?

D. af Charlotte Steentoft .

Denne artikel er blevet opdateret den 20. september 2017. Uanset om du allerede arbejder med e-mail marketing og nyhedsbreve, eller om du skal til at gå i gang med projektet, så er der en række overvejelser du bør gøre dig i processen. Få her overblikket som giver dig et stærkere udgangspunkt og i sidste ende… Read more »

Læs mere

E-mail marketing tendenser 2014

D. af Sissel Anker Nielsen .

Ny rapport fra Silverpop præsenterer friske tal og tendenser for e-mail marketing i 2014, målt på parametre som åbningsrate, click-through rate (CTR), bounce rate og unsubscribe rate. Vi ser nærmere på rapportens findings i artiklen her.

Læs mere

6 effektive tips til dit nyhedsbrev

D. af Julie Arnoldi .

Det er essentielt, at du sikrer effektiviteten af din virksomheds nyhedsbrev, da hver e-mail har potentiale for at opbygge relationer og booste salget. I denne artikel giver vi dig 6 tips til, hvordan du kan øge effektiviteten af dit nyhedsbrev.

Læs mere

6 tips til effektiv e-mail marketing

D. af Lærke Cichosz .

E-mail marketing er en af de mest omkostningseffektive digitale markedsføringsmetoder og bør derfor være et vigtigt element i din digitale marketing indsats. Her har vi samlet 6 vigtige elementer, som alle, der arbejder med e-mail marketing, bør kende til.

Læs mere

4 e-mail marketing myter

D. af Nicolai Hæggelin .

I denne artikel kan du læse om 4 e-mail marketing myter, ifølge Co-founder af Retention Science Jerry Jao. Vi ser på om myterne holder stik, og så deler vi også vores erfaringer fra Digital Works.

Læs mere

10 facts om nyhedsbreve

D. af Nicolai Hæggelin .

På det amerikanske marked kender de om nogen disciplinerne nyhedsbreve og e-mail marketing. Som altid er de et stykke foran på viden og facts.  En fremtid som allerede sniger sig ind på det danske marked.

Læs mere

3 tips – effektiv håndtering af e-mails

D. af Katrine Ansbøl .

Undersøgelser viser, at der i gennemsnit spildes ca. 150 timer om året pga. ineffektiv håndtering af e-mailen – 150 timer! Det svarer til ca. en måneds arbejde (forskning af Dr. Thomas Jackson, Loughborough University, UK).  I denne artikel får du 3 gode råd til at effektivisere din håndtering af e-mails.

Læs mere

Triggered e-mails virker

D. af Mathias Amdi .

Der er mange ting, der gør en digital marketingkampagne god – relevans og sammenhæng, er dog to rigtig vigtige faktorer, som kan have stor betydning for en kampagnes succes.

Læs mere