E-mail marketing tendenser 2014

D. af Sissel Anker Nielsen .

Ny rapport fra Silverpop præsenterer friske tal og tendenser for e-mail marketing i 2014, målt på parametre som åbningsrate, click-through rate (CTR), bounce rate og unsubscribe rate. Vi ser nærmere på rapportens findings i artiklen her.

Læs mere

6 effektive tips til dit nyhedsbrev

D. af Julie Arnoldi .

Det er essentielt, at du sikrer effektiviteten af din virksomheds nyhedsbrev, da hver e-mail har potentiale for at opbygge relationer og booste salget. I denne artikel giver vi dig 6 tips til, hvordan du kan øge effektiviteten af dit nyhedsbrev.

Læs mere

6 tips til effektiv e-mail marketing

D. af Lærke Cichosz .

E-mail marketing er en af de mest omkostningseffektive digitale markedsføringsmetoder og bør derfor være et vigtigt element i din digitale marketing indsats. Her har vi samlet 6 vigtige elementer, som alle, der arbejder med e-mail marketing, bør kende til.

Læs mere

4 e-mail marketing myter

D. af Nicolai Hæggelin .

I denne artikel kan du læse om 4 e-mail marketing myter, ifølge Co-founder af Retention Science Jerry Jao. Vi ser på om myterne holder stik, og så deler vi også vores erfaringer fra Digital Works.

Læs mere

10 facts om nyhedsbreve

D. af Nicolai Hæggelin .

På det amerikanske marked kender de om nogen disciplinerne nyhedsbreve og e-mail marketing. Som altid er de et stykke foran på viden og facts.  En fremtid som allerede sniger sig ind på det danske marked.

Læs mere

3 tips – effektiv håndtering af e-mails

D. af Katrine Ansbøl .

Undersøgelser viser, at der i gennemsnit spildes ca. 150 timer om året pga. ineffektiv håndtering af e-mailen – 150 timer! Det svarer til ca. en måneds arbejde (forskning af Dr. Thomas Jackson, Loughborough University, UK).  I denne artikel får du 3 gode råd til at effektivisere din håndtering af e-mails.

Læs mere

Triggered e-mails virker

D. af Mathias Amdi .

Der er mange ting, der gør en digital marketingkampagne god – relevans og sammenhæng, er dog to rigtig vigtige faktorer, som kan have stor betydning for en kampagnes succes.

Læs mere

4 tips til en bedre e-mail signatur

D. af Katrine Ansbøl .

Vi bruger det alle sammen, og vi har det alle sammen – en e-mail signatur. Enten på privat mailen eller på firma mailen. Men alligevel er en god e-mail signatur stærkt undervurderet. Vi giver dig her 4 gode råd til, hvordan du får en stærk e-mail signatur.

Læs mere

Content Marketing giver flere leads

D. af Mathias Amdi .

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.

Læs mere