En sund e-mail liste er essentiel for enhver virksomhed, der arbejder med nyhedsbreve eller anden e-mail marketing. Vi giver dig her et par tips til, hvordan du kan vedligeholde din liste med permissions. Læs Mere
E-mail marketing er stadig en effektiv marketingkanal med en høj ROI sammenlignet med andre taktikker, og kan med fordel integreres med virksomhedens tilstedeværelse på de sociale medier – det giver vi dig en række tips til i denne artikel. Læs Mere
Bruger din virksomhed e-mail marketing, og ønsker I at optimere indsatsen? Vi giver dig i denne artikel en række gode råd til at styrke din åbningsrate på nyhedsbreve.Læs Mere
E-mail marketing er essentielt, når det kommer til ROI på virksomhedens digitale markedsføring. Vi giver dig her 4 gode råd til at give din e-mail marketing strategi et løft.Læs Mere
Det mest væsentlige og samtidig mest udfordrende ved at benytte e-mail marketing er at opnå flere permissions. Der ligger et godt stykke arbejde forud for, at din e-mail marketing liste får den rette størrelse og kvalitet. Vi giver dig her en række tips til at hjælpe dig godt på vej.Læs Mere
Denne artikel er blevet opdateret den 20. september 2017. Uanset om du allerede arbejder med e-mail marketing og nyhedsbreve, eller om du skal til at gå i gang med projektet, så er der en række overvejelser du bør gøre dig i processen. Få her overblikket som giver dig et stærkere udgangspunkt og i sidste ende bedre resultater.Læs Mere
Ny rapport fra Silverpop præsenterer friske tal og tendenser for e-mail marketing i 2014, målt på parametre som åbningsrate, click-through rate (CTR), bounce rate og unsubscribe rate. Vi ser nærmere på rapportens findings i artiklen her.Læs Mere
Rigtige mange af os arbejder med e-mail marketing, men har du styr på de mest gængse spilleregler? I denne infographic får du både masser af e-mail facts samt konkrete do’s and don’ts i det vigtige arbejde med at sikre, at dit nyhedsbrev når frem til modtageren.Læs Mere
Det er essentielt, at du sikrer effektiviteten af din virksomheds nyhedsbrev, da hver e-mail har potentiale for at opbygge relationer og booste salget. I denne artikel giver vi dig 6 tips til, hvordan du kan øge effektiviteten af dit nyhedsbrev.Læs Mere
E-mail marketing er en af de mest omkostningseffektive digitale markedsføringsmetoder og bør derfor være et vigtigt element i din digitale marketing indsats. Her har vi samlet 6 vigtige elementer, som alle, der arbejder med e-mail marketing, bør kende til.Læs Mere