I denne artikel kan du læse om 4 e-mail marketing myter, ifølge Co-founder af Retention Science Jerry Jao. Vi ser på om myterne holder stik, og så deler vi også vores erfaringer fra Digital Works.Læs Mere
På det amerikanske marked kender de om nogen disciplinerne nyhedsbreve og e-mail marketing. Som altid er de et stykke foran på viden og facts. En fremtid som allerede sniger sig ind på det danske marked.Læs Mere
Undersøgelser viser, at der i gennemsnit spildes ca. 150 timer om året pga. ineffektiv håndtering af e-mailen – 150 timer! Det svarer til ca. en måneds arbejde (forskning af Dr. Thomas Jackson, Loughborough University, UK). I denne artikel får du 3 gode råd til at effektivisere din håndtering af e-mails.Læs Mere
Der er mange ting, der gør en digital marketingkampagne god – relevans og sammenhæng, er dog to rigtig vigtige faktorer, som kan have stor betydning for en kampagnes succes.Læs Mere
Vi bruger det alle sammen, og vi har det alle sammen – en e-mail signatur. Enten på privat mailen eller på firma mailen. Men alligevel er en god e-mail signatur stærkt undervurderet. Vi giver dig her 4 gode råd til, hvordan du får en stærk e-mail signatur. Artiklen er opdateret i april 2020.Læs Mere
Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.Læs Mere
E-mail marketing og nyhedsbreve vinder over sociale medier… I hvert fald når det gælder om at flytte varer, samt øge den samlede livstidsværdi på kunden, viser ny undersøgelse. Mens de sociale medier kan så meget andet – fx drive offline salg.Læs Mere
Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de er på vej hen.Læs Mere
For 4. gang deltog vi på Marketing Sherpa’s nyhedsbrevs- og e-mail marketing konference i Las Vegas. 850 salgs– og marketingfolk var samlet med ét fælles mål; at få indblik i de nyeste tendenser og vejen til succesfulde resultater. Få indsigten i hvorfor nyhedsbreve også i 2013 spiller en nøglerolle i verdens største virksomheder! Med et datagrundlag baseret på 1.100 respondenter...Læs Mere
Sidder du også og drømmer om at øge dine åbningsrater på nyhedsbreve i 2013? Vi har samlet 6 simple råd der hjælper dig godt på vej, så du kan skabe endnu bedre resultater med dine nyhedsbreve.Læs Mere