Kategori

E-mail marketing
05
dec

Nyhedsbrevene kan stadig…

Vi hører jævnligt fordomme som ”ingen læser da nyhedsbreve” og ”er alt fokus ikke på sociale medier nu”. Og det er da også billedet hvis man ser på hvor meget der bliver skrevet om de forskellige discipliner. Faktisk blev ”sociale medier” nævnt hele 22 gange for hver gang ”nyhedsbreve” blev nævnt 1 gang i de større danske aviser i år....
Læs Mere
21
nov

Inspiration til julens e-mail kampagner

Julen står (næsten) for døren og det er efterhånden på tide, at du får lagt en strategi for, hvordan dine email-kampagner skal forløbe hen over den travle måned. For at få det optimale udbytte af din e-mail marketing giver vi dig her et overblik over, hvordan virksomheder håndterede deres email-marketing op til og under højtiden i 2011, samt hvordan kunderne...
Læs Mere
29
okt

Spam-regler og lovgivning

Langt de fleste professionelle aktører er opmærksomme på, at man skal have tilladelse til at sende eksempelvis nyhedsbreve og tilbudsmails ud til kunder m.m. Og mange kender også til størrelsen på de bøder der bliver udstedt hvis man overtræder dette. Men hvad står der egentlig i loven, hvilke regler gælder, hvad er processen og hvad kan man gøre for at...
Læs Mere
29
aug

Den grå post

Graymail problemet kan sagtens være begyndt at blive en udfordring for dine nyhedsbreve og e-mail marketing udsendelser. Men hvad stiller du op i kampen mod at havne i kassen grå post og hvad dækker betegnelsen over?
Læs Mere
14
aug

Få flere fans med e-mail marketing

E-mail marketing må efterhånden siges at være en “grand old mama”, når vi taler online markedsføring. Men det betyder ikke, at kanalen har mistet sit touch. Faktisk er E-mail marketing og nyhedsbreve en udbredt disciplin hos et stigende antal virksomheder. Samtidig vinder de sociale medier mere og mere indpas, og med god grund. Men hvordan kan din virksomhed kombinere det...
Læs Mere
04
jul

Få dine nyhedsbreve og e-mails leveret til modtageren

Internet service providers (ISP’s), som eks. TDC & Telia, rolle er en væsentlig faktor for om dine nyhedsbreve og e-mails leveres til modtageren og ikke havner i spam. Her følger 4 råd til hvordan du undgår at komme i bad standing hos de danske ISP’s.
Læs Mere
23
maj

8 dumme nyhedsbrevsfejl

Det professionelle arbejde med nyhedsbrevet stiller stigende krav til de virksomhederne der ønsker at skabe solide resultater, men alligevel ser vi gang på gang dumme fejl som burde være undgået! Her finder du 8 dumme fejl, som du ikke bør praktisere, når du sender nyhedsbreve ud.
Læs Mere
02
apr

Problemer med at få tilmeldinger?

Det er for mange essentielt at udvikle en stærk permissiondatabase for at få succes med mailudsendelserne. Derfor er det vigtigt, at dine kunder har let ved at skrive sig op til nyhedsbrevet via din hjemmeside. Se derfor jeres tilmeldings-side efter i sømmene, for at optimere sign-up processen for kunderne og herved øge jeres permissiondatabase. Der kan være flere årsager til, at...
Læs Mere
13
mar

Nyhedsbrevs-trends i 2012

I februar deltog jeg for 3. gang på Marketing Sherpa’s store nyhedsbrevs- og e-mailkonference i Las Vegas. Her samledes mere end 700 salgs– og marketingfolk med det fælles mål at blive præsenteret for de nyeste tendenser og stærke cases inden for det professionelle arbejde med nyhedsbreve og e-mail marketing på både B2B og B2C markedet. Jeg vil gerne dele et...
Læs Mere
27
feb

Vær ikke så bange for unsubscribes

Tal fra det amerikanske marked viser, at vi i gennemsnit modtager 61 % flere e-mails end vi gjorde for blot 3 år siden. Måske er tallet ikke lige så højt i DK, men vi kan nok alle nikke genkendende til billedet af (for) mange daglige mails. Det bliver derfor sværere for afsenderen at trænge igennem i inboxen.
Læs Mere
1 4 5 6 7 8

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld