Undgå spamfilteret!

D. af Christina Nissen .

SPAM – Den evige invasion af vores mailbokse… eller hvad? Det sker desværre alt for ofte, at legitime kommercielle e-mails fejlagtigt bliver opfattet som spam, og derfor fjernet fra den indbakke, de ellers burde ligge i. Det betyder, at de kommercielle budskaber ikke når deres publikum, og at marketingresultaterne ser ud derefter. For at minimere… Read more »

Læs mere

Vækst din permission database

D. af Nicolai Hæggelin .

Ofte når jeg underviser stilles spørgsmålet: ” Hvordan får vi flere permissions, som vi kan sende nyhedsbreve og DM’s til?” Spørgsmålet er yderst aktuelt, fordi øvelsen med at få tilladelse til at sende e-mails bliver mere og mere udfordrende. Vi oplever ofte, at B2B markedet har et forbehold overfor aktører mod at give tilladelse til… Read more »

Læs mere

Test din e-mail kvalitet

D. af Nicolai Hæggelin .

Denne artikel er blevet opdateret den 20. september, 2017.   Det professionelle arbejde med udsendelse af e-mails og nyhedsbreve stiller stigende krav til de virksomheder, som vil lykkes i forhold til målsætninger og ambitioner. Baggrunden er simpel, vi modtager 61 % flere e-mails end for blot 3 år siden viser en analyse fra Mailer Mailer…. Read more »

Læs mere

Må du sende elektroniske julekort ud til dine kunder?

D. af Charlotte Steentoft .

Så nærmer juletiden sig, og de fleste virksomheder overvejer sikkert at sende julekort ud til kunderne. Men flere og flere overvejer måske også at sende julekortet ud via e-mail. Men må man overhovedet det eller er det spam? Vi ser her på lovgivningen på området samt på Forbrugerombudsmandens udtalelser.

Læs mere

E-mail marketing & nyhedsbreve 4ever

D. af Nicolai Hæggelin .

Så er der atter udkommet en ny rapport fra amerikanske MailerMailer; E-mail Marketing Metrics. Og igen i år er der brugbar viden og tendenser at hente, for dem som arbejder med nyhedsbreve og e-mail marketing. Læs et par af hovedpointerne her:

Læs mere

Få bedre konverteringsrater på nyhedsbrevet

D. af Nicolai Hæggelin .

Et spørgsmål som ofte bliver stillet, når samtalen falder på hvor udfordrende det kan være at få folk til at tilmelde sig virksomhedens nyhedsbrev fra websitet, er: ”Hvad er en god konverteringsprocent og hvordan kan vi øge den”? Bliv klogere på svaret her:

Læs mere

5 tips til din e-mail marketing

D. af Charlotte Steentoft .

Denne artikel er blevet opdateret den 20. september, 2017.   At e-mail marketing og nyhedsbreve er en af de ældste digitale discipliner vil for mange læsere sikkert ikke være den store overraskelse. Men det professionelle arbejde med både email marketing og nyhedsbreve kræver at man hele tiden har styr på data og content. Vi har… Read more »

Læs mere

Frekvensen på nyhedsbreve

D. af Nicolai Hæggelin .

Sender vi for mange nyhedsbreve? Det spørgsmål stiller mange virksomheder sikkert sig selv med jævne mellemrum. Svaret på det spørgsmål er bestemt ikke entydigt. Lad os starte jagten på svaret sammen!

Læs mere

Det er ikke (kun) størrelsen…

D. af Charlotte Steentoft .

E-mail marketing og nyhedsbreve er en af de ældste digitale discipliner, og (heldigvis) en disciplin som stadig leverer flot ROI for langt de fleste aktører. Men en (for mig) tilbagevendende frustration er det evige fokus på størrelse.

Læs mere