Kategori

Facebook
19
feb

Case: Sælg gennem Facebook

85.000 aktive besøg på din Facebook side på kun 2 måneder må være enhver virksomheds store drøm, især hvis det også kunne genere salg på sigt eller anden positiv engagement fra sine fans! Zappos er et godt eksempel på, hvordan man kan kommunikere optimalt med henblik på fremtidigt salg. 
Læs Mere
11
feb

Facebook markedsføring uden give-aways!

I dag synes det nogle gange svært at reklamere på Facebook uden at det handler om konkurrencer eller de såkaldte “give aways”. Men kosmetikmærket NARS Cosmetics formåede at skabe stort engagement blandt sine brugere samt buzz omkring en ny limited edition kollektion på Facebook.
Læs Mere
23
jan

Analysér negativ feedback på Facebook

Facebook har for nyligt atter ændret i Edgerank algoritmen – Dvs. ændret hvilke faktorer der spiller ind ift. at udvælge hvem og hvor mange af dine fans, der ser din Facebook-sides opdateringer. Vi ser her på den nu stigende vægtning af negativ feedback og på hvordan du kan analysere denne, så du opnår bedre resultater på Facebook.
Læs Mere
08
okt

Tilstedeværelse på Facebook – vigtigere end nogensinde?

Lab42 har spurgt 1000 brugere af de sociale medier om deres forhold til at ”like” brands på Facebook. Det er der kommet en ganske omfattende infographic ud af, med mange interessante iagttagelser, bl.a. kan man ud af infographic’en læse at:
Læs Mere
02
okt

Q&A – Hjælp til konkurrencer på Facebook

Vi bliver ofte spurgt om reglerne for konkurrencer på Facebook, og mange er ofte i tvivl om hvad man egentlig må og hvad man ikke må. Mikael Lemberg fra Facebook har her samlet en række af de hyppigste spørgsmål ift. emnet.
Læs Mere
26
sep

Ad blockers – Nu også på Facebook

Bannerannoncering er en af de absolut ældste discipliner inden for online marketing, men næsten lige så længe disse har eksisteret, har der været diskussioner omkring hvorvidt de er ønsket af forbrugerne eller ej. Vi har senest set, hvordan Facebook har udvidet deres annoncer fra kun at være på brugerens højre side, til at der er kommet sponsorerede posts (stories) ind imellem...
Læs Mere
25
sep

Hvor sociale er de sociale medier?

Twitter og Facebook kan være uundværlige værktøjer for virksomheder, der ønsker at skabe engagement og relationer til deres kunder. Men hvor aktive er de sociale medier selv på de selvsamme platforme og hvor gode er de til at interagere med deres fans?
Læs Mere
18
sep

Facebook bringer modemagasin til ”the next levELLE”

Hvordan sikrer modemagasinerne at målgruppen finder deres indhold relevant? Ifølge det populære modemagasin ELLE får man, via de sociale medier, brugerne til selv at skabe indholdet. Med Facebook app’en “You’re The Editor” kan brugere være med til at stemme på, hvordan magasinets decemberforside skal se ud.
Læs Mere
12
sep

Facebook demografi – Danmark 2012

Kunne du godt bruge en update på hvor mange danskere, der er på Facebook, hvem de er, hvor gamle de er og hvilke fansider, der er de mest populære? Så kig med herunder, hvor vi oplyser de nyeste tal for både brugere og virksomheder.
Læs Mere
27
aug

Facebook annoncering: Mobil vs. desktop

Den 5. juni 2012 åbnede Facebook op for at annoncere specifikt på mobile enheder. Nu kan annoncører vise en fanside som en ”sponsored story” og dermed placere  annoncer direkte i brugernes nyhedsstrøm. Siden da har det ifølge AdParlor vist sig at give imponerende resultater for den mobile platform.
Læs Mere
1 11 12 13 14 15 18

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld