I dag blev Facebook Deals lanceret i Europa. Deals blev introduceret i USA i november måned, og siden har vi ventet på at få lov at teste det af herhjemme. Facebooks lokationsbaserede tjeneste Places er dog først næsten lige kommet til Danmark, og vi må desværre vente lidt endnu på Deals.Læs Mere
I dag introducerede Facebook en ny type annoncer – såkaldte Facebook Sponsored Stories. De nye annoncer går kort og godt ud på at bruge fans handlinger såsom check-ins på Facebook Places til at reklamere for et sted. Dvs. at hvis jeg fx checker ind på en café vil mine venner kunne se en annonce fra den pågældende café som siger at jeg har checket ind hos dem.Læs Mere
Integreret mediemarketing handler om at integrere sin brug af de sociale medier med traditionel markedsføring. Nedenfor er 10 forslag til hvordan Facebook og Twitter nemt og effektivt kan integreres.Læs Mere
2010 har været et år med stor udvikling indenfor det digitale område og nye tendenser som bl.a. location-based- samt mobil markedsføring har vist sig på markedet. Men hvad byder 2011 på og hvilke digitale tendenser kan vi regne med bliver de største?Læs Mere
For at sikre at du ikke går glip af den bedste indsigt og alle de gode tips har vi samlet 2 lister til dig. Den ene med de 5 mest læste artikler fra 2010, og den anden med de 5 artikler vi ikke mener du må gå glip af fra året der er ved at være gået.Læs Mere
Flere af vores kunder har spurgt til, hvordan man som virksomhed skal forholde sig til de rettigheder, der gør sig gældende på Facebook. Hvis en virksomhed har lagt noget materiale på deres Facebook side, som de har copyright på, har Facebook så stadig retten til dette materiale?Læs Mere
Natten til søndag (dansk tid) fik Facebook et ansigtsløft, som blev afsløret i tv-programmet 60 minutes. Til at starte med drejer det sig om folks personlige profiler. Den nye profil har nu en kort introduktion øverst på profil-siden som fortæller hvor man arbejder, bor, er uddannet osv. og fanerne som tidligere har ligget øverst med fotos, væg og info ligger...Læs Mere
Virksomheder flokkes på Facebook i bestræbelserne på at udnytte det store potentiale det sociale netværk besidder. At opnå et større antal fans og dermed skabe en velfungerende side kan være en krævende proces, men nu er nogle af motivationsfaktorer hos Facebook fans blevet offentliggjort. Informationer der måske kan hjælpe din virksomhed med opnå et større antal fans samt styrke din...Læs Mere
I denne infographic fra Mashable kommer vi på en lille tidsrejse på Facebook set med annoncørens øjne. Desuden får vi facts omkring de største brands på Facebook – Vidste du fx at der findes 139 brands på Facebook som har mere end 1 million likes?Læs Mere
Den danske sportstøjsproducent Hummel oplevede i starten af 2010, at udviklingen i fans på deres Facebook-side var stagneret. Hummel traf derfor en beslutning om at satse på de sociale medier, og godt et halvt år senere var antallet af fans eksploderet fra 3.500 – 12.000. Den vilde udvikling er fortsat, og i skrivende stund har Facebook 13.900 fans. Hummels PR-...Læs Mere