Case: Maersk Line’s succes på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Du har sikkert hørt det tusindvis af gange før: “Optimér din tilstedeværelse på de sociale medier!”- og det gælder ikke kun B2C-virksomheder. Som B2B-virksomhed kan du opnå et mindst ligeså stort udbytte ved at finpudse din SoMe-strategi. I denne artikel kan du læse om et eksempel på en B2B-virksomhed, der har haft stor succes med… Read more »

Læs mere

Vellykket videomarkedsføring på FB

D. af Kristina Thomsen .

Markedsføring via videocontent på Facebook er det nye sort. Vi giver dig derfor i denne artikel 6 konkrete råd til, hvordan du kan udnytte Facebooks mange videofunktioner og opnå succes med videomarkedsføring på Facebook. Med den rette indsats og de rigtige værktøjer kan Facebook-videoer blive en afgørende del af din marketingindsats.

Læs mere

Undgå druknedøden på de sociale medier

D. af Kristina Thomsen .

De sociale medier er fyldt med organisationer, virksomheder og individer, der alle ihærdigt forsøger at nå igennem til brugerne med et budskab. For brugeren kan disse mange indtryk opfattes som støj, man må sortere i. Det betyder, at der skal ro til, hvis du og din virksomhed vil holde jer oven vande på de sociale… Read more »

Læs mere

8 facts: Medieudviklingen i Danmark 2016

D. af Lærke Cichosz .

DR’s Medieforskning har for nyligt udgivet deres årlige rapport omkring medieudviklingen i Danmark i det forgangne år – spændende læsning for os, der arbejder med det digitale. Vi har samlet nogle af de væsentlige pointer for dig, der arbejder med de digitale medier.

Læs mere

Infographic: 6 trends, der overtager SoMe i 2017

D. af Kristina Thomsen .

Det er svært at forudsige, hvad der vil ske i fremtiden. Ikke desto mindre forsøger eksperter hvert år at analysere fremtiden for de sociale medier – og interessen for de sociale medier er berettiget. Et stadigt hastigt stigende antal personer på verdensplan bruger Facebook og andre sociale platformer, og de dominerende trends skifter derfor hurtigere… Read more »

Læs mere

6 vigtige indsatsområder på din Facebook-side

D. af Lærke Cichosz .

Med 3,6 millioner danske brugere finder flere og flere virksomheder sig til rette på Facebook. Det er dog ikke nok at være til stede på mediet – en tilstedeværelse kræver naturligvis også aktivitet og en udfyldt side. I artiklen her sætter vi fokus på 6 vigtige elementer, som gerne skal være toptunet på din Facebook-side.

Læs mere

De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

Infographic: Generations-specifik markedsføring

D. af Julie Arnoldi .

Sociale medier giver en essentiel mulighed for at lære dine modtagere at kende, da de kan bidrage med nyttig brugerdata og værdifuld indsigt i dit publikum. Det er dog væsentligt at være opmærksom på, at forskellige generationer bør håndteres forskelligt.

Læs mere

Facebook lancerer Facebook at Work

D. af Julie Arnoldi .

Facebook annoncerede i november 2014, at de arbejdede på et nyt projekt med titlen ‘Facebook at Work’. Dette nye tiltag indebærer en ny kommerciel version af det traditionelle Facebook i form af et lukket og privat netværk for virksomheder, som så småt er begyndt at blive udrullet.

Læs mere