De bedste artikler fra 2016

D. af Lærke Cichosz .

Året synger så småt på sidste vers, og mange begynder at forberede sig på det nye år. Derfor ser vi vores snit til at hjælpe dig på vej med guldkorn på det digitale område. Vi har nemlig samlet vores mest populære artikler fra året, der gik, med konkrete værktøjer, guides samt god inspiration, som kan… Read more »

Læs mere

Infographic: Generations-specifik markedsføring

D. af Julie Arnoldi .

Sociale medier giver en essentiel mulighed for at lære dine modtagere at kende, da de kan bidrage med nyttig brugerdata og værdifuld indsigt i dit publikum. Det er dog væsentligt at være opmærksom på, at forskellige generationer bør håndteres forskelligt.

Læs mere

Facebook lancerer Facebook at Work

D. af Julie Arnoldi .

Facebook annoncerede i november 2014, at de arbejdede på et nyt projekt med titlen ‘Facebook at Work’. Dette nye tiltag indebærer en ny kommerciel version af det traditionelle Facebook i form af et lukket og privat netværk for virksomheder, som så småt er begyndt at blive udrullet.

Læs mere

Brug sociale medier til at promovere dit event

D. af Julie Arnoldi .

Afholdelse af events og konferencer kræver mange ressourcer, men giver til gengæld din virksomhed en god mulighed for at engagere jer i jeres stakeholdere og jeres målgruppe både offline og online. Vi giver dig her nogle gode råd til, hvordan du bedst kan bruge de sociale medier – både før, under og efter dit event.

Læs mere

4 værktøjer til at aflure dine konkurrenter på SoMe

D. af Julie Arnoldi .

I arbejdet med at forbedre din strategi på de sociale medier kan inspiration fra andre være yderst værdifuldt. Et godt sted at kigge er hos konkurrerende virksomheder. Vi giver dig her 4 gratis værktøjer til at sammenligne din tilstedeværelse på de sociale medier med dine konkurrenters.

Læs mere

Boost engagementet med FB Audience Optimization

D. af Signe Vinther .

Note: Vi har efter udarbejdelsen af denne artikel erfaret, at det pt. kun er engelske Facebook-sider, der har adgang til denne funktion. Har du en Facebook side? Og ønsker du at øge engagementet organisk for dine posts? Facebook har tilføjet en ny feature, som kan hjælpe med at målrette dit indhold til den målgruppe, der med… Read more »

Læs mere

Branding på sociale medier – 6 Do’s & don’ts

D. af Lærke Cichosz .

Branding på de sociale medier kan være en udfordring. Dels er der stor konkurrence og store mængder content, og dels kan det være svært at sælge på platforme, hvor folk ikke nødvendigvis er til stede for at købe. Vi har samlet 6 dos & dont’s til god branding via sociale medier.

Læs mere

Betydningen af Facebook Reactions for brands

D. af Signe Vinther .

Facebook har måttet følge med udviklingen, og det var ikke længere nok kun at kunne ‘like’ opslag. Med Facebook Reactions kan brugere udtrykke en mere kompleks følelse. Det kan give en bedre indsigt i brugernes oplevelse, som kan hjælpe til en bedre forståelse for, hvad brugerne vil have.  Hvad betyder disse Reactions for brands på Facebook, og… Read more »

Læs mere