Facebook Insights trin for trin

D. af Lærke Cichosz .

Facebook Insights – også kaldet Facebook Indblik – giver dig mulighed for at få værdifuld viden omkring alt fra succeser og fiaskoer til demografisk inddeling af Facebook følgere. Men værdien i Facebook Insights afhænger naturligvis af, at man kender til dets mange muligheder og ikke mindst gør brug af dem. Vi giver dig en nybegynder… Read more »

Læs mere

7 bud på din content marketingindsats i 2016

D. af Lærke Cichosz .

Vi har nu for alvor taget hul på det nye år, og marketing-planerne ruller afsted. Den digitale udvikling har fart på, og det kommende år ser sandsynligvis ikke ud som forrige, når det kommer til content marketing. Derfor giver vi dig 7 bud på, hvordan din content marketing indsats former sig i 2016, for at… Read more »

Læs mere

De 10 populæreste artikler fra 2015

D. af Lærke Cichosz .

Vi skriver snart 2016 i kalenderen, men inden vi begiver os ud på det nye års eventyr, kaster vi et blik på året der gik. 2015 bød på mange spændende digitale foretagender, som vi har fulgt på tæt hold. Gik du glip af vores artikler? Så får du her et overblik over de 10 mest populære.

Læs mere

Opsæt alerts og gør klar til juleferien

D. af Charlotte Steentoft .

Så er det lige om lidt at mange af os går på lang juleferie… Men selvom virksomheden holder juleferie, er brugerne stadig derude.  Det kan derfor være en god idé at opsætte alerts så du får besked hvis I omtales på de sociale medier, samt at planlægge indhold bliver postet mens I holder fri. I… Read more »

Læs mere

Nyhed fra Facebook til lokale sider

D. af Sissel Anker Nielsen .

Har du en lokal side på Facebook? Så kan du snart blive verificeret med et officielt stempel på din side. Lokale sider med en fysisk adresse kan nu få et ‘verified badge’ på deres side. Funktionen er i første omgang rullet ud i USA, Storbritannien, Canada, Australien og New Zealand, men kommer højst sandsynligt også… Read more »

Læs mere

Organisk målretning på Facebook

D. af Christine Avlund .

Ønsker du mere engagement blandt dine følgere på din virksomheds Facebook side? Vil du have flere likes og kommentarer på dine opdateringer, uden at betale for sponsorede opdateringer vel og mærket. Så skal du måske til at overveje at målrette dine opdateringer til et bestemt segment iblandt dine Facebookfølgere. Læs her hvorfor samt, hvordan du… Read more »

Læs mere