Kategori

Facebook
21
nov

Infographic: Generations-specifik markedsføring

Sociale medier giver en essentiel mulighed for at lære dine modtagere at kende, da de kan bidrage med nyttig brugerdata og værdifuld indsigt i dit publikum. Det er dog væsentligt at være opmærksom på, at forskellige generationer bør håndteres forskelligt.
Læs Mere
15
nov

Facebook lancerer Facebook at Work

Facebook annoncerede i november 2014, at de arbejdede på et nyt projekt med titlen ‘Facebook at Work’. Dette nye tiltag indebærer en ny kommerciel version af det traditionelle Facebook i form af et lukket og privat netværk for virksomheder, som så småt er begyndt at blive udrullet.
Læs Mere
01
nov

4 måder at forbedre dine Facebook annoncer

Bruger du annoncering i din markedsføring på Facebook, og har du brug for nogle råd til, hvordan du kan få et bedre udfald af brugen heraf? Vi giver dig her 4 tips til, hvordan du kan forbedre dine Facebook annoncer.
Læs Mere
24
okt

Brug sociale medier til at promovere dit event

Afholdelse af events og konferencer kræver mange ressourcer, men giver til gengæld din virksomhed en god mulighed for at engagere jer i jeres stakeholdere og jeres målgruppe både offline og online. Vi giver dig her nogle gode råd til, hvordan du bedst kan bruge de sociale medier – både før, under og efter dit event.
Læs Mere
26
sep

5 trin til at drive mere trafik fra Facebook til dit website

Har din virksomhed endnu ikke knækket koden til at drive trafikken fra jeres Facebook side over på jeres website? Vi giver dig her 5 trin til at lede de besøgende på Facebook videre til jeres site.
Læs Mere
12
sep

4 værktøjer til at aflure dine konkurrenter på SoMe

I arbejdet med at forbedre din strategi på de sociale medier kan inspiration fra andre være yderst værdifuld. Et godt sted at kigge er hos konkurrerende virksomheder. Vi giver dig her 4 gratis værktøjer til at sammenligne din tilstedeværelse på de sociale medier med dine konkurrenters. Artiklen er opdateret i april 2020.
Læs Mere
30
aug

Boost engagementet med FB Audience Optimization

Note: Vi har efter udarbejdelsen af denne artikel erfaret, at det pt. kun er engelske Facebook-sider, der har adgang til denne funktion. Har du en Facebook side? Og ønsker du at øge engagementet organisk for dine posts? Facebook har tilføjet en ny feature, som kan hjælpe med at målrette dit indhold til den målgruppe, der med størst sandsynlighed vil interagere med dine...
Læs Mere
23
aug

Branding på sociale medier – 6 Do’s & don’ts

Branding på de sociale medier kan være en udfordring. Dels er der stor konkurrence og store mængder content, og dels kan det være svært at sælge på platforme, hvor folk ikke nødvendigvis er til stede for at købe. Vi har samlet 6 dos & dont’s til god branding via sociale medier.
Læs Mere
09
aug

Betydningen af Facebook Reactions for brands

Facebook har måttet følge med udviklingen, og det var ikke længere nok kun at kunne ‘like’ opslag. Med Facebook Reactions kan brugere udtrykke en mere kompleks følelse. Det kan give en bedre indsigt i brugernes oplevelse, som kan hjælpe til en bedre forståelse for, hvad brugerne vil have.  Hvad betyder disse Reactions for brands på Facebook, og hvordan kan du bruge dem...
Læs Mere
02
aug

De mest populære artikler fra første halvår (2016)

For mange er sommerferien ved at være slut – det betyder, at vi for alvor skal i arbejdstøjet igen. Vi har derfor samlet et udvalg af de mest populære artikler fra første halvår, som du forhåbentlig (igen) kan få gavn af i dit digitale arbejde, så du kan komme godt fra start i sidste halvår af 2016.
Læs Mere
1 4 5 6 7 8 18

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld