Måske er du allerede i gang med at blogge på LinkedIn eller overvejer om du eller en kollega skal i gang. Vi giver input til overvejelser om, hvorvidt I skal give jer i kast med LinkedIn-blogging i virksomheden, og hvordan I kommer i gang.Læs Mere
LinkedIn er et stærkt værktøj, når det kommer til Social Selling. Du har nemlig mulighed for, på professionel vis, at connecte med dine kunder, følge deres aktiviteter og berige dem med værdifuldt content. I artiklen her sætter vi fokus på, hvordan du, med gode råd fra LinkedIn, kan udnytte mediet i forbindelse med Social Selling.Læs Mere
Mange anvender allerede LinkedIn’s Sponsored Updates til lead-generering, rekruttering, branding og meget mere. Nu har LinkedIn annonceret, at der er en række nye funktioner på vej. Få overblikket her.Læs Mere
Flere og flere salgsdirektører er begyndt at arbejde med begrebet Social Selling, men det er bestemt ikke altid en nem opgave at få omstillet salgsorganisationen til at arbejde professionelt med en anderledes tilgang til salget. Få 5 konkrete tips til hvordan du, som salgsdirektør, skaber succes i din organisation.Læs Mere
Selvom LinkedIn ikke er et visuelt socialt medie ligesom fx Instagram og Pinterest, skal man ikke undervurdere effekten af de visuelle elementer i forbindelse med særligt den personlige profil. I denne artikel sætter vi fokus på, hvordan du kan sikre dig en professionel tilstedeværelse med visuelt content, som gavner både dig og den virksomhed, du repræsenterer. Artiklen er opdateret 7....Læs Mere
Udvalget af sociale medier bliver større og større, og for nogle kan det være svært at finde ud af, hvilke sociale medier der giver mening for netop deres forretning. Trænger du også til hjælp til at finde rundt i junglen af sociale medier? I så fald har vi lavet dette overblik med fordele og ulemper ved medierne Facebook, Instagram, LinkedIn,...Læs Mere
Frygter du kold kanvas? Bare rolig, du er helt sikkert ikke alene, men endnu vigtigere – der er råd for, hvordan du undgår det. Svaret er LinkedIn, som med sine mange muligheder sikrer, at du kan bearbejde leads allerede inden første telefonsamtale. Vi sætter her fokus på, hvordan du kan bruge LinkedIn i dit indledende salgsarbejde.Læs Mere
Vidensniveauet omkring LinkedIn er efterhånden forholdsvist højt ude i de danske virksomheder. Der er dog en række spørgsmål, vi får igen og igen. Vi har derfor samlet de mest hyppige spørgsmål og svarene hertil i artiklen her.Læs Mere
De fleste af os kender det – vi leder og leder efter nogle specifikke funktioner på LinkedIn. Vi kan huske de er der, men ikke hvor de er. I artiklen her har vi samlet en lang række af direkte links til mange af disse funktioner. Mangler du nogen? Skriv det gerne i kommentarfeltet, så skal vi gøre vores bedste for...Læs Mere
DR udgav for nyligt Medieudviklingen 2015 med spændende konklusioner på danskernes brug af diverse medier i det forgangne år. Vi har plukket de vigtigste pointer om udviklingen i danskernes brug af sociale medier og internet og sætter desuden fokus på, hvordan du kan bruge den viden i din virksomhed.Læs Mere