Kickstart din LinkedIn-gruppes vokseværk

D. af Kristina Thomsen .

Grupper på LinkedIn kan, hvis de bruges rigtigt, genere både leads og øge din indflydelse i et engageret community. Men hvordan tiltrækker du flere medlemmer til din LinkedIn-gruppe? I denne artikel får du 5 tips til, hvordan du hurtigt kan opnå en stigning i medlemstallet for din gruppe på LinkedIn.

Læs mere

Infographic: B2B marketing på LinkedIn

D. af Julie Arnoldi .

Det kan efterhånden næppe komme bag på nogen, at LinkedIn er den foretrukne platform for B2B marketing – i så fald bliver det i hvert fald gjort klart i denne infographic, der viser virkningen af B2B marketing på LinkedIn.

Læs mere

6 steps til vellykket Employee Advocacy

D. af Kristina Thomsen .

“Employee Advocacy” er et nyere begreb fra den digitale verden, der dækker over en helt særlig social media-strategi, som flere og flere virksomheder tager til sig. Strategien er simpel: hvordan kan virksomheder og medarbejdere styrke hinandens brands på SoMe? Læs mere om fænomenet i denne artikel, hvor vi guider dig til vellykket Employee Advocacy.

Læs mere

Sådan når din artikel LinkedIn rundt

D. af Kristina Thomsen .

Udgiver du artikler på LinkedIn? Bliver dit content delt og spredt? At udgive artikler på LinkedIn er ideelt til at opbygge og styrke dit personlige brand – og så øger det eksponeringen af din virksomhed. I denne artikel kan du blive klogere på, hvordan du kan øge eksponeringen af dine LinkedIn-artikler, så de bliver læst… Read more »

Læs mere

Analyser din virksomheds LinkedIn-performance

D. af Lærke Cichosz .

Mange famler i blinde, når det kommer til deres LinkedIn-opdateringer og generelle tilstedeværelse på mediet. Og ikke uden grund – der er nemlig ikke lige så gode muligheder for analyse og indsigter som på andre medier som fx Facebook. Dog kan LinkedIn Analytics være et nyttigt redskab til at sikre dig den rette indsigt i,… Read more »

Læs mere