De fleste virksomheder har efterhånden en Company Page på LinkedIn, men platformen udvikler sig løbende, og det kan være svært at bevare overblikket over, hvor slaget skal slås. Vi har derfor samlet de 4 vigtigste elementer, som du bør have en klar holdning til, og som du bør optimere på din LinkedIn Company Page.Læs Mere
OBS! Tags vil fra den 31. marts 2017 blive fjernet fra den gratis version af LinkedIn og i stedet blive en del af det betalte produkt, Sales Navigator. Læs mere her (opdateret den 14. december 2016). Bruger du tags i dit salgsarbejde på LinkedIn? Hvis ikke, så går du glip af et værktøj, der i høj grad kan hjælpe dig med en...Læs Mere
Er dine medarbejdere på LinkedIn? Og deler de virksomhedens indhold? Hvis ikke, har vi her samlet nogle tips til, hvordan du kan få medarbejderne til at dele virksomhedens indhold på LinkedIn. Læs Mere
For nylig offentliggjorde LinkedIn, at de udruller en række ændringer til grupper og gruppefunktioner. Vi giver dig i denne artikel et overblik over disse nye muligheder.Læs Mere
Medarbejdere og kollegaer bliver en fortsat vigtigere del af indsatsen på de sociale medier – og i særdeleshed på LinkedIn. Vi vil jo gerne have at alles profiler er opdateret, at de udstråler professionalisme samt har et godt billede. Men hvor meget kan vi egentlig kræve af vores medarbejdere?Læs Mere
Blogger du eller dine medarbejdere på LinkedIn? Hvis ikke, kan du her læse mere om hvordan LinkedIn Posts kan skabe værdi både for den enkelte medarbejder samt for virksomheden. Læs Mere
Mange salgsafdelinger får allerede leads fra marketingafdelingen, men ofte er der behov for at supplere med flere leads – måske baseret på virksomhed, branche eller titel. Her kan LinkedIn være en god hjælp. Vi gennemgår her, hvordan du nemt kan søge dig frem til relevante personer på LinkedIn.Læs Mere
Sociale medier er ikke overraskende mere brugt blandt B2C virksomheder sammenlignet med B2B – men ifølge undersøgelsen bruger hele 88% af de adspurgte B2B virksomheder sociale medier. Se her hvilke.Læs Mere