Kategori

LinkedIn
17
nov

De 4 vigtigste dele af din LinkedIn Company Page

De fleste virksomheder har efterhånden en Company Page på LinkedIn, men platformen udvikler sig løbende, og det kan være svært at bevare overblikket over, hvor slaget skal slås.  Vi har derfor samlet de 4 vigtigste elementer, som du bør have en klar holdning til, og som du bør optimere på din LinkedIn Company Page.
Læs Mere
03
nov

Tip: Bruger du LinkedIn Tags?

OBS! Tags vil fra den 31. marts 2017 blive fjernet fra den gratis version af LinkedIn og i stedet blive en del af det betalte produkt, Sales Navigator. Læs mere her (opdateret den 14. december 2016). Bruger du tags i dit salgsarbejde på LinkedIn? Hvis ikke, så går du glip af et værktøj, der i høj grad kan hjælpe dig med en...
Læs Mere
27
okt

Få medarbejderne til at dele indhold på LinkedIn

Er dine medarbejdere på LinkedIn? Og deler de virksomhedens indhold? Hvis ikke, har vi her samlet nogle tips til, hvordan du kan få medarbejderne til at dele virksomhedens indhold på LinkedIn. 
Læs Mere
26
okt

Infographic – LinkedIn til lead-generering

Med mere end 380 millioner brugere på globalt plan er LinkedIn klart den mest populære platform til networking på B2B markedet.
Læs Mere
07
okt

De nye LinkedIn grupper

For nylig offentliggjorde LinkedIn, at de udruller en række ændringer til grupper og gruppefunktioner. Vi giver dig i denne artikel et overblik over disse nye muligheder.
Læs Mere
05
okt

Hvad må man kræve af sine medarbejdere på LinkedIn?

Medarbejdere og kollegaer bliver en fortsat vigtigere del af indsatsen på de sociale medier – og i særdeleshed på LinkedIn. Vi vil jo gerne have at alles profiler er opdateret, at de udstråler professionalisme samt har et godt billede. Men hvor meget kan vi egentlig kræve af vores medarbejdere?
Læs Mere
29
sep

Infographic – 4 typer LinkedIn kampagner

Hvis din virksomhed har planer om at udforme den perfekte B2B kampagne på LinkedIn, er disse 4 kampagnetyper væsentlige at kende.
Læs Mere
22
sep

Blogger du på LinkedIn?

Blogger du eller dine medarbejdere på LinkedIn? Hvis ikke, kan du her læse mere om hvordan LinkedIn Posts kan skabe værdi både for den enkelte medarbejder samt for virksomheden.  
Læs Mere
15
sep

Find nye leads med LinkedIn

Mange salgsafdelinger får allerede leads fra marketingafdelingen, men ofte er der behov for at supplere med flere leads – måske baseret på virksomhed, branche eller titel. Her kan LinkedIn være en god hjælp. Vi gennemgår her, hvordan du nemt kan søge dig frem til relevante personer på LinkedIn.
Læs Mere
11
sep

LinkedIn vinder på B2B markedet

Sociale medier er ikke overraskende mere brugt blandt B2C virksomheder sammenlignet med B2B – men ifølge undersøgelsen bruger hele 88% af de adspurgte B2B virksomheder sociale medier. Se her hvilke.
Læs Mere
1 19 20 21 22 23 31

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld