Flere og flere bruger LinkedIn i HR-afdelingen. Både ift. employer branding og til at skabe synlighed omkring en ledig stilling. Men mange kender endnu ikke til de mange gratis muligheder ift. at søge efter relevante kandidater på LinkedIn. I artiklen her gennemgår vi en række af mulighederne.Læs Mere
Er du en af dem, der skriver lange indlæg på LinkedIn fra din profil? Altså bruger funktionen Posts? I så fald er der nu godt nyt til dig – og har du endnu ikke brugt muligheden, kan denne nye funktion måske give dig blod på tanden?Læs Mere
I denne artikel får du 8 tips til, hvordan du bliver set på LinkedIn og får skabt opmærksomhed omkring din professionelle profil overfor den rette målgruppe.Læs Mere
Selvom du har en professionel og gennemarbejdet LinkedIn-profil er det desværre ikke sådan, at de gode leads kommer helt af sig selv. De bedste resultater opnås ved at arbejde proaktivt med opbyggelsen af dit netværk og dine relationer. Læs Mere
LinkedIn har taget pulsen på erhvervsfolk fra hele verden bl.a. i forhold til hvor tilfredse de er i deres nuværende job og hvad der skulle til for at få dem til at acceptere en ny stilling. Det har resulteret i rapporten Talent Trends 2014, der er baseret på undersøgelser af mere end 18.000 erhvervfolk fra 26 forskellige lande. Vi har...Læs Mere
Studerende er den hurtigst voksende demografiske gruppe på LinkedIn. Det er dog ikke alle studerende der udnytter mulighederne på LinkedIn – enten fordi man som studerende måske føler, at man ikke har nok erfaring endnu eller fordi man ikke kender alle mulighederne med platformen. Her giver vi dig nogle simple steps til hvordan du som studerende kan udfylde din LinkedIn profil mere fyldestgørende. Læs Mere
Så er LinkedIn endnu en gang på vej med et nyt produkt – og denne gang et rigtig spændende et af slagsen. LinkedIn Elevate som det hedder, vil fremover gøre det nemmere for virksomheder at drage nytte af, at medarbejderne deler relevant indhold med deres netværk.Læs Mere
LinkedIn har analyseret en stor mængde data, som baserer sig på brugernes netværk og rekruttering af nye medarbejdere, for at konkludere på, hvilke brancher der i højest grad benytter deres medarbejderes netværk til at rekruttere nye kollegaer.Læs Mere
Thought leadership bliver for flere og flere virksomheder en vigtig del af deres kommunikationsstrategi. Det handler om at positionere virksomheden som kompetent og berigende – som en ekspert indenfor et bestemt felt.Læs Mere