Genbrug er in – også på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs… Read more »

Læs mere

Bliv thought leader med LinkedIn Articles

D. af Lærke Cichosz .

Har du stiftet bekendtskab med LinkedIn Articles og de stærke muligheder, der følger med disse artikler? LinkedIn-artiklerne kan bruges som et stærkt værktøj til at positionere dig selv, hvad end det er fagligt eller personligt, og gjort rigtigt kan de være med til at sikre dig en position som thought leader. Vi har samlet en… Read more »

Læs mere

Kickstart din LinkedIn-gruppes vokseværk

D. af Kristina Thomsen .

Grupper på LinkedIn kan, hvis de bruges rigtigt, genere både leads og øge din indflydelse i et engageret community. Men hvordan tiltrækker du flere medlemmer til din LinkedIn-gruppe? I denne artikel får du 5 tips til, hvordan du hurtigt kan opnå en stigning i medlemstallet for din gruppe på LinkedIn.

Læs mere

Infographic: B2B marketing på LinkedIn

D. af Julie Arnoldi .

Det kan efterhånden næppe komme bag på nogen, at LinkedIn er den foretrukne platform for B2B marketing – i så fald bliver det i hvert fald gjort klart i denne infographic, der viser virkningen af B2B marketing på LinkedIn.

Læs mere

6 steps til vellykket Employee Advocacy

D. af Kristina Thomsen .

“Employee Advocacy” er et nyere begreb fra den digitale verden, der dækker over en helt særlig social media-strategi, som flere og flere virksomheder tager til sig. Strategien er simpel: hvordan kan virksomheder og medarbejdere styrke hinandens brands på SoMe? Læs mere om fænomenet i denne artikel, hvor vi guider dig til vellykket Employee Advocacy.

Læs mere