Få mest ud af LinkedIns Social Selling Index score

D. af Nicolai Hæggelin .

Spillereglerne i SSI er ifølge LinkedIn: “Your Social Selling Index (SSI) measures how effective you are at establishing your professional brand, finding the right people, engaging with insights, and building relationships.” I artiklen her giver CEO / Founder af Digital Works, Nicolai Hæggelin, dig 4 konkrete og simple råd til, hvordan du kan styrke din SSI score… Read more »

Læs mere

Branding på sociale medier – 6 Do’s & don’ts

D. af Lærke Cichosz .

Branding på de sociale medier kan være en udfordring. Dels er der stor konkurrence og store mængder content, og dels kan det være svært at sælge på platforme, hvor folk ikke nødvendigvis er til stede for at købe. Vi har samlet 6 dos & dont’s til god branding via sociale medier.

Læs mere

Optimér HR-indsatsen på LinkedIn – fokus på content

D. af Lærke Cichosz .

Det er ikke kun i forbindelse med marketing-arbejdet, at content er yderst vigtigt. Arbejder du med HR og rekruttering på LinkedIn, vil content ligeledes fylde en del for at sikre tiltrækkelse af de rette kandidater. I artiklen sætter vi fokus på, hvordan du optimerer HR-indsatsen på LinkedIn vha. det rette content.

Læs mere

Sælg med LinkedIn – med fokus på berigelsen

D. af Lærke Cichosz .

Salg er meget mere end kommercielt indhold og salgstaler – særligt når man taler Social Selling på LinkedIn, hvor berigelsen er et yderst vigtigt element for at skabe succes. I artiklen her giver vi en række konkrete tips til, hvordan du kan underbygge din salgsindsats på LinkedIn vha. berigelse og relations-opbyggelse.

Læs mere

Læring fra 16 mio. brand posts på sociale medier

D. af Signe Vinther .

Holder du af nye statistikker og undersøgelser? Og oplever du sommetider en udfordring i at poste engagerende indhold på tværs af de mange sociale medier? Hos Buffer er svaret ja til begge spørgsmål. Derfor har de undersøgt mere end 16. mio posts på sociale medier og over 100.000 brand konti for at finde ud af, hvordan… Read more »

Læs mere

Skal du blogge på LinkedIn?

D. af Lærke Cichosz .

Måske er du allerede i gang med at blogge på LinkedIn eller overvejer om du eller en kollega skal i gang. Vi giver input til overvejelser om, hvorvidt I skal give jer i kast med LinkedIn-blogging i virksomheden, og hvordan I kommer i gang.

Læs mere

Udnyt salgspotentialet på LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

LinkedIn er et stærkt værktøj, når det kommer til Social Selling. Du har nemlig mulighed for, på professionel vis, at connecte med dine kunder, følge deres aktiviteter og berige dem med værdifuldt content. I artiklen her sætter vi fokus på, hvordan du, med gode råd fra LinkedIn, kan udnytte mediet i forbindelse med Social Selling.

Læs mere