57% af LinkedIn-brugen sker på mobilen. Hvis du ikke har installeret LinkedIn-appen eller ikke aktivt bruger den, bør du måske overveje det. På den måde går du ikke glip af en række værdifulde funktioner.Læs Mere
Der er over 30 mio. virksomhedssider på LinkedIn. Hvis du ikke er én af dem, som udnytter potentialet i en virksomhedsside, så misser du en unik chance for at nå din målgruppe direkte. Vi giver 10 tips til, hvilken slags content du kan dele fra din virksomhedsside.Læs Mere
Engagement er nøglen til den digitale marketings lås, og er, med de algoritmer der eksisterer i dag, en særlig essentiel del af arbejdet med at markedsføre både B2B og B2C. Få tips til, hvordan du kan trænge igennem algoritmerne og skabe engagement som B2B i denne artikel.Læs Mere
LinkedIn bliver ved med at udvikle sig, og begynder pr. dags dato, at udrulle den nye funktion ”LinkedIn Reactions”. Funktionen giver brugerne nye muligheder for at reagere på opslag med andet end et ”Like”. Se hvad den nye funktion kommer til at indeholde, og få gode tips til, hvordan du bruger den. Læs Mere
Din Company Page er det sted, hvor folk virkelig kan lære dit brand og stemmen bag at kende. Hvordan vil du gerne have, din virksomhed fremstår for dine følgere? Få 5, ofte oversete, tips til at forbedre din virksomhedsside på LinkedIn her.Læs Mere
Der er forår i luften, og det er måske på tide med en forårsrengøring af dine sociale medier. Der er meget, der løbende ændrer sig på de sociale medier. Det betyder, at nye funktioner kommer til, og hvorfor ikke udnytte dem? Vi giver tips til at få ryddet op i dine sociale medier.Læs Mere
LinkedIn har længe haft stort fokus på video-formatet, og som noget nyt testes nu “LinkedIn Live”, der gør det muligt at streame til udvalgte segmenter eller til LinkedIn som helhed. Vi giver dig konkret viden om, hvordan du kan bruge live-video i din virksomhed. Artiklen er opdateret 7. april 2020.Læs Mere
Det er ikke noget nyt, at LinkedIn arbejder på at forbedre oplevelsen på platformen, og turen er igen kommet til grupperne, hvor der muligvis er 5 funktioner nye på vej. Få viden om de 5 opdateringer, der skal fremme engagement og relevant indhold her.Læs Mere
Forstil dig at kunne målrette dine LinkedIn-annoncer mod personer med specifikke titler, og kombinere det med, hvad de rent faktisk interesserer sig for. Det er nu muligt! I denne artikel giver vi dig indsigt i den nye værdifulde målretningsfunktion ’Interest Targeting’.Læs Mere
Planlægger du det indhold, som kommer på din virksomheds LinkedIn-side? Hvis ikke, så kan en content plan skabe stor værdi og overblik i dit arbejde. Vi har samlet en liste med fordelene ved en content plan og en step-by-step guide til, hvordan du laver din egen – specielt til LinkedIn.Læs Mere