Med en yderst turbulent start på 2016 i hele verdensøkonomien må mange virksomheder i skrivende stund stille sig selv spørgsmålet, ”hvordan sikrer vi, at vores salgsmål indfries?”Læs Mere
Vi skriver snart 2016 i kalenderen, men inden vi begiver os ud på det nye års eventyr, kaster vi et blik på året der gik. 2015 bød på mange spændende digitale foretagender, som vi har fulgt på tæt hold. Gik du glip af vores artikler? Så får du her et overblik over de 10 mest populære.Læs Mere
Som på andre sociale medie platforme kan Twitter også bruges til lead generering. Og det kan være en oplagt mulighed for mange, hvis man i forvejen er aktiv på Twitter og gerne vil have endnu mere ud af sin tilstedeværelse. Måden at gøre det på er ved at bruge Twitter Lead Generation Cards.Læs Mere
Kunne du og din virksomhed tænke jer at omdanne followers/fans til betalende kunder? I denne artikel giver vi 5 gode råd til, hvordan du kan øge salget gennem forskellige tiltag på de sociale medier. Af Katrine AnsbølLæs Mere
E-mail marketing og nyhedsbreve vinder over sociale medier… I hvert fald når det gælder om at flytte varer, samt øge den samlede livstidsværdi på kunden, viser ny undersøgelse. Mens de sociale medier kan så meget andet – fx drive offline salg.Læs Mere
Hvis du ikke allerede har oplevet den utrolige værdi LinkedIn tilfører dit salgsarbejde, bør du bestemt ikke vente længere! Få 6 simple og effektive råd som styrker dit salgsarbejde. Alle forslag kan benytte uden en betalt profil.Læs Mere
Det kan være svært at finde ud af, hvordan man bedst anvender, de mange muligheder for eksponering som betalingsannoncer på fx Facebook eller promoverede tweets giver? Grunden til at betalingsannoncer og promoverede tweets er så populære er bl.a., at de giver en virksomhed mulighed for at målrette annonceringen til en meget specifik målgruppe, og så er det en relativ billig...Læs Mere
Vi har tidligere skrevet om fordelene med re-targeting, re-marketing, og hvad det ellers kaldes. Kort sagt, en metode der benyttes til at opsamle besøgende på ens website ud fra adfærd og så målrette budskaber herefter. Forestil dig fx at du kan lave særlige AdWords annoncer til de personer, der har besøgt en bestemt side på dit website ex 2 gange,...Læs Mere