Den hurtige guide til brug af Google Analytics data

D. af Lærke Cichosz .

den-hurtige-guide-til-google-analytics

Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber.

Læs mere

Ny LinkedIn-funktion: Conversion Tracking

D. af Lærke Cichosz .

linkedin-conversion-tracking

Det er ikke mange uger siden, at vi for første gang stødte på LinkedIn’s nye funktion, Conversion Tracking, som LinkedIn nu selv har meldt officielt ud omkring. Vi har kigget nærmere på den nye funktion og hjælper dig på vej med relevant indsigt og overvejelser.

Læs mere

Key metrics for B2B virksomheder

D. af Charlotte Steentoft .

Measure results

En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen her giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.

Læs mere

Nå populære marketingmål på sociale medier

D. af Signe Vinther .

postimage

Marketing og branding på sociale medier er efterhånden et vigtigt element for at skabe succes for en virksomhed. Nye algoritmer, stigende støj og kritiske forbrugere gør ikke arbejdet med sociale medier lettere. Så hvor kan du sætte ind, for at dit brand skiller sig ud på sociale medier?

Læs mere

3 gratis analyseværktøjer til Instagram

D. af Lærke Cichosz .

3 gratis analyseværktøjer til din Instagram

Er du én af dem, der har kastet sig over Instagram, men som reelt set ikke ved, hvordan dine opslag klarer sig? Modsat mange af de andre sociale medier har Instagram nemlig (endnu?) ikke sit eget analyse-værktøj. Der er heldigvis hjælp at hente med disse 3 værktøjer til at analysere din Instagram-tilstedeværelse – Som tilmed… Read more »

Læs mere

Analyse – Virker dit indhold?

D. af Charlotte Steentoft .

Measure results

Rigtig mange er efterhånden begyndt at arbejde med Content Marketing, og dem, der allerede gør det, ved også, at det er tidskrævende at udarbejde godt content. Men hvordan finder vi ud af, om det er tiden værd? Og hvordan måler vi på hvilket af vores eksisterende indhold, der har “virket bedst”? Vi har her samlet… Read more »

Læs mere

Infographic – Internet Marketing tools 2015

D. af Sissel Anker Nielsen .

internet

Hvis du ønsker at forbedre din placering i Googles søgeresultater, kan det være en god idé at investere tid og penge i både gratis og betalte internet marketing tools. I denne infographic har TechWyse samlet en lang række værktøjer, du kan bruge til at gøre din internet marketing mere effektiv. [ Source TechWyse Internet Marketing… Read more »

Læs mere