Sådan forbedrer du nyhedsbrevets åbningsrate

D. af Kristina Thomsen .

Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.

Læs mere

Analyser din virksomheds LinkedIn-performance

D. af Lærke Cichosz .

Mange famler i blinde, når det kommer til deres LinkedIn-opdateringer og generelle tilstedeværelse på mediet. Og ikke uden grund – der er nemlig ikke lige så gode muligheder for analyse og indsigter som på andre medier som fx Facebook. Dog kan LinkedIn Analytics være et nyttigt redskab til at sikre dig den rette indsigt i,… Read more »

Læs mere

Den hurtige guide til brug af Google Analytics data

D. af Lærke Cichosz .

Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber.

Læs mere

Ny LinkedIn-funktion: Conversion Tracking

D. af Lærke Cichosz .

Det er ikke mange uger siden, at vi for første gang stødte på LinkedIn’s nye funktion, Conversion Tracking, som LinkedIn nu selv har meldt officielt ud omkring. Vi har kigget nærmere på den nye funktion og hjælper dig på vej med relevant indsigt og overvejelser.

Læs mere

Key metrics for B2B virksomheder

D. af Charlotte Steentoft .

En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen her giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.

Læs mere

Nå populære marketingmål på sociale medier

D. af Signe Vinther .

Marketing og branding på sociale medier er efterhånden et vigtigt element for at skabe succes for en virksomhed. Nye algoritmer, stigende støj og kritiske forbrugere gør ikke arbejdet med sociale medier lettere. Så hvor kan du sætte ind, for at dit brand skiller sig ud på sociale medier?

Læs mere

3 gratis analyseværktøjer til Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Er du én af dem, der har kastet sig over Instagram, men som reelt set ikke ved, hvordan dine opslag klarer sig? Modsat mange af de andre sociale medier har Instagram nemlig (endnu?) ikke sit eget analyse-værktøj. Der er heldigvis hjælp at hente med disse 3 værktøjer til at analysere din Instagram-tilstedeværelse – Som tilmed… Read more »

Læs mere

Analyse – Virker dit indhold?

D. af Charlotte Steentoft .

Rigtig mange er efterhånden begyndt at arbejde med Content Marketing, og dem, der allerede gør det, ved også, at det er tidskrævende at udarbejde godt content. Men hvordan finder vi ud af, om det er tiden værd? Og hvordan måler vi på hvilket af vores eksisterende indhold, der har “virket bedst”? Vi har her samlet… Read more »

Læs mere