Key metrics for B2B virksomheder

D. af Charlotte Steentoft .

En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen her giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.

Læs mere

Nå populære marketingmål på sociale medier

D. af Signe Vinther .

Marketing og branding på sociale medier er efterhånden et vigtigt element for at skabe succes for en virksomhed. Nye algoritmer, stigende støj og kritiske forbrugere gør ikke arbejdet med sociale medier lettere. Så hvor kan du sætte ind, for at dit brand skiller sig ud på sociale medier?

Læs mere

3 gratis analyseværktøjer til Instagram

D. af Lærke Cichosz .

Er du én af dem, der har kastet sig over Instagram, men som reelt set ikke ved, hvordan dine opslag klarer sig? Modsat mange af de andre sociale medier har Instagram nemlig (endnu?) ikke sit eget analyse-værktøj. Der er heldigvis hjælp at hente med disse 3 værktøjer til at analysere din Instagram-tilstedeværelse – Som tilmed… Read more »

Læs mere

Analyse – Virker dit indhold?

D. af Charlotte Steentoft .

Rigtig mange er efterhånden begyndt at arbejde med Content Marketing, og dem, der allerede gør det, ved også, at det er tidskrævende at udarbejde godt content. Men hvordan finder vi ud af, om det er tiden værd? Og hvordan måler vi på hvilket af vores eksisterende indhold, der har “virket bedst”? Vi har her samlet… Read more »

Læs mere

Infographic – Internet Marketing tools 2015

D. af Sissel Anker Nielsen .

Hvis du ønsker at forbedre din placering i Googles søgeresultater, kan det være en god idé at investere tid og penge i både gratis og betalte internet marketing tools. I denne infographic har TechWyse samlet en lang række værktøjer, du kan bruge til at gøre din internet marketing mere effektiv. [ Source TechWyse Internet Marketing… Read more »

Læs mere

Ny mulighed for digital benchmarking

D. af Sissel Anker Nielsen .

Networked Business Initiative (NBI) er et nyt projekt, der i løbet af de næste tre år vil klæde danske virksomheder bedre på til den digitale virkelighed. Målet er at udvikle en række digitale branchestandarder, som din virksomhed vil kunne bruge til bl.a. benchmarking. 

Læs mere

Mål din Social Selling indsats

D. af Charlotte Steentoft .

Flere og flere virksomheder er begyndt at arbejde med begrebet social selling – og det er ikke uden grund. Research viser nemlig, at 57 % af de ansatte i socialt engagerede virksomheder opnår at få flere salgsleads. Men hvordan skal den nye indsats måles? Vi giver her vores konkrete bud.

Læs mere

9 simple måder at måle succes på Instagram

D. af Christine Avlund .

Mange virksomheder er efterhånden at finde på Instagram, men en del glemmer stadig at måle på resultatet af den daglige indsats. Man  går derfor glip af værdifulde og brugbare informationer, der kan være afgørende for virksomhedens succes på Instagram.  I denne artikel får du 9 simple (men nyttige) måder at måle din Instagram-indsats for at se… Read more »

Læs mere