Den hurtige guide til brug af Google Analytics data

D. af Lærke Cichosz .

den-hurtige-guide-til-google-analytics

Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber.

Læs mere

Tjekliste til SEO for website ejere

D. af Signe Vinther .

seo

Sidder du fast i den gamle SEO rutine? Ved du, hvad der sker inden for SEO i 2016? Der vil altid være brug for ny og opdateret information, hvis du vil være med på SEO bølgen. Du får derfor en SEO tjekliste anno 2016.

Læs mere

5 Tips: Brug sociale medier til SEO

D. af Signe Vinther .

SEO

De fleste af os ved det allerede godt; sociale medier og SEO er tæt forbundet. Men er du også klar over, hvor stor effekt arbejdet med sociale medier kan have på din virksomheds ranking i søgemaskinerne? Du får her 5 tips til, hvordan du kan optimere på SEO-indsatsen. 

Læs mere

Sociale Signaler for SEO, og hvorfor de er vigtige

D. af Signe Vinther .

Social-media-marketing-1350x727

I dag er det hovedsageligt de sociale signaler, der er fundamentet for den internet-struktur, som vi kender i dag. De sociale signaler ser vi alle vegne, og ikke overraskende har den enorme indflydelse af sociale medier påvirket vores måde at browse på og muligheden for at dele digitalt indhold. Men hvad betyder sociale signaler –… Read more »

Læs mere

De 10 populæreste artikler fra 2015

D. af Lærke Cichosz .

Det-bedste-fra-2015

Vi skriver snart 2016 i kalenderen, men inden vi begiver os ud på det nye års eventyr, kaster vi et blik på året der gik. 2015 bød på mange spændende digitale foretagender, som vi har fulgt på tæt hold. Gik du glip af vores artikler? Så får du her et overblik over de 10 mest populære.

Læs mere

Er dit website mobiloptimeret?

D. af Sissel Anker Nielsen .

mobil2

Som du nok allerede har hørt, trådte Googles nye algoritme-ændring i kraft den 21. april i år, hvilket betyder nedprioriteringer i søgeresultaterne for de websites, der ikke er mobiloptimeret. Men hvad betyder det egentlig for dig? 

Læs mere

Tjekliste – Content med fokus på SEO

D. af Charlotte Steentoft .

Tjeliste - SEO optimeret content

Flere og flere af os bruger stigende mængder både tid og ressourcer på godt content. Indhold der skal støtte op om vores ønskede positionering, uddanne markedet, brande os osv. Men indsatsen taber værdi, hvis den ikke samtidig er optimeret ift. søgemaskinerne. For det er én af de mange fordele ved content marketing frem for fx… Read more »

Læs mere