Sådan får du chefen med på SoMe-vognen

D. af Kristina Thomsen .

Er du ansvarlig for jeres sociale medier? Så kender du sikkert alt til frygten for at spørge din chef om lov til at øge jeres SoMe-budget – men et tilstrækkeligt budget er afgørende for at opnå succes med jeres indsats. Derfor kommer vi i denne artikel med en række tips til, hvordan du kan overbevise… Read more »

Læs mere

4 fatale fejl virksomheder begår på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

De sociale medier har åbnet op for en hel ny verden af muligheder for marketing-folk, men med de muligheder hører sig desværre også visse faldgruber, du som marketing-ansvarlig bør forsøge at undgå. I denne artikel gør vi dig klogere på de typiske fejl, der spænder ben for, at du kan opnå succes med social media… Read more »

Læs mere

7 steps til en SoMe-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Har du brug for hjælp til at komme i gang med brugen af de sociale medier? Eller mangler du tips til, hvordan du kan systematisere jeres SoMe-aktiviteter? Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til… Read more »

Læs mere

Sådan udarbejder du en content marketing-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.

Læs mere

7 steps til at generere leads med Facebook

D. af Katrine Grønsund .

For mange er lead-generering en vigtig del af marketing-arbejdet, som skal sikre et overblik over potentielle og interesserede kunder. Men hvordan griber man processen bedst an, hvis ens kunder primært figurerer på Facebook? I denne artikel har vi samlet 7 steps til, hvordan du kan arbejde med Facebook til lead-generering.

Læs mere

Det bedste fra 2017 – første halvår

D. af Lærke Cichosz .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail… Read more »

Læs mere

Genbrug er in – også på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs… Read more »

Læs mere

Det bedste tidspunkt at poste Facebook-indhold på

D. af Lærke Cichosz .

Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker… Read more »

Læs mere

Er din social media-indsats ferieklar?

D. af Charlotte Steentoft .

Sommerferien er for de fleste af os på trapperne. Kunderne er ved at være gået på ferie og nyhedsbrevet, kampagner og lignende bliver for mange sat på pause for en kortere bemærkning. Men hvad med de sociale medier? Hvem passer dem, mens du holder ferie? I denne artikel giver vi dig tips til at gøre din… Read more »

Læs mere