Er du ansvarlig for virksomhedens tilstedeværelse på de sociale medier? Denne infographic fra Visually giver dig en oversigt over alle billedstørrelser til både Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube, Google+, Tumblr og Pinterest.Læs Mere
Måske kender du begrebet Dark Social, eller måske er det helt nyt for dig? I denne artikel vil vi gennemgå og forklare, hvad Dark Social er, samt hvilken betydning det har for dig og din virksomhed.Læs Mere
Dit coverfoto er noget af det første brugerne ser, når de klikker sig ind på din virksomhedsside på de forskellige sociale medier. Derfor giver vi dig her fire tips til, hvordan du kan udnytte dit coverfoto bedst muligt.Læs Mere
Mange virksomheder er efterhånden at finde på Instagram, men en del glemmer stadig at måle på resultatet af den daglige indsats. Man går derfor glip af værdifulde og brugbare informationer, der kan være afgørende for virksomhedens succes på Instagram. I denne artikel får du 9 simple (men nyttige) måder at måle din Instagram-indsats for at se om din tilstedeværelse skaber resultater.Læs Mere
I starten af maj måned kom Google+ med den nye feature ‘Collections’ – eller ‘Samlinger’ på dansk. Hvad kan den, og hvordan kan den bruges af virksomheden? Vi gennemgår kort denne nye mulighed i artiklen her.Læs Mere
Sociale medier bliver mere og mere vigtige for mange B2B virksomheder – både i forhold til lead-generering, salg og positionering. Ifølge MarketingProfs bruger 84 % af B2B executives de sociale medier som led i købsprocessen. Læs Mere
Sociale medier er for mange af os ved at være en gammel kending. Erfaringerne vokser og mange virksomheder har nu været i gang i adskillige år. Men måske netop derfor, er det for mange på tide at træde et skridt tilbage og se på indsatsen, tilgangen og tilstedeværelsen. – Gør vi det godt nok, er vi på de rette medier...Læs Mere