Kategori

Sociale medier
04
nov

Social Sharing – hvor ofte skal du poste content?

Når det kommer til at dele content på sociale medier, er der en fin balancegang i forhold til, hvor ofte du skal poste, hvornår og hvad. Læs med og bliver klogere på spillereglerne.
Læs Mere
29
okt

Medarbejdere som brand ambassadører

Medarbejderne er virksomhedens bedste reklamesøjler, når det kommer til at skabe øget synlighed og troværdighed på de sociale medier. Med den rette tilgang kan hver enkelt medarbejder potentielt blive en værdifuld ambassadør for virksomheden, og det kan derfor godt betale sig at bruge ressourcer på en optimering af deres tilstedeværelse på de sociale medier. 
Læs Mere
29
okt

Social media demographics 2014

Social media demographics ændrer sig hele tiden – ældre sociale netværk er ved at nå et modent stadie, mens nyere sociale messaging apps vinder ind på de yngre brugere.  Vi ser nærmere på tallene fra en ny rapport fra BI Intelligence samt Global Web Index’s fjerde kvartalsrapport, der afdækker både amerikanske og globale social media tendenser anno 2014. 
Læs Mere
21
okt

Social Listening – Hvordan?

I artiklen her, sætter vi fokus på hvorfor social listening er vigtigt, hvad din virksomhed kan lære, samt hvilke monitoreringsværktøjer, der kan være brugbare for dig. 
Læs Mere
07
okt

5 tips til Hyperlapse for virksomheder

Er din virksomhed på Instagram? Hvis ja, så læs med her og find ud af hvordan du kan lave effektive time-lapse videoer på platformen med Hyperlapse. Vi gennemgår 5 forskellige måder hvorpå du kan engagere dine følgere og sprede dit budskab.
Læs Mere
07
okt

Få flere social media fans, likes og followers

Selvom antallet af ‘likes’ er lidt af en “direktør-metric”, som dybest set ikke siger meget om vores performance, så er det nu alligevel sjovere at “tale” med 2.000 frem for 200 på de sociale medier.  I artiklen her får du konkrete tips og inspiration til at vækste tilstedeværelsen for forskellige sociale medier.
Læs Mere
30
sep

5 måder du kan bruge #hashtags på Twitter

Den lille havelåge, også kaldet et hashtag, er efterhånden kendt for de fleste. Men ikke alle er helt klar over præcis hvor mange måder et hashtag kan bruges på, og hvor effektivt et værktøj det faktisk kan være på Twitter. Hashtags tillader bl.a. marketingfolk at lave brandede kampagner, nå ud til forbrugere, som de ellers ikke ville være i stand...
Læs Mere
11
sep

Optimer HR-arbejdet på LinkedIn

Ønsker din virksomhed at implementere LinkedIn i HR-arbejdet til employer branding, rekruttering og jobopslag, kan det betale sig at læse med her. Vi har i denne artikel samlet en række elementer, der er værd at overveje i fremstillingen af din virksomhed som en attraktiv arbejdsplads.
Læs Mere
10
sep

Content til de 5 største platforme

Deler du content på de forskellige sociale netværk? Og har du en strategi for hvilket content, du deler på de forskellige sociale platforme? I denne artikel får du inspiration til hvordan du kan dele det rette content på de fem største sociale medier; Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ og Instagram.
Læs Mere
25
aug

Vend negativ feedback til positiv social media

De sociale medier er blevet det foretrukne sted at udtrykke negativ feedback til en virksomhed eller et produkt. Det gælder derfor om at være udrustet til at håndtere kritikken og vende det til positiv omtale.
Læs Mere
1 26 27 28 29 30 48

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld