“The Engagement projekt” er en ny måde at tænke branding og marketing på. Projektet udfordrer traditionelle tankesæt og samler viden og erfaringer på kryds og tværs af både brancher og verdenen. Læs Mere
Mange virksomheder, danske som internationale, har en Google+ profil, men meget få udnytter de kommercielle muligheder, der er på Google+ for at lave konkurrencer og give-aways.Læs Mere
Er jeres virksomhed kommet på Instagram? Gør som 123 af verdens 500 største virksomheder (Fortune 500), og inddrag Instagram i jeres strategi. Det amerikanske analysefirma TrackMaven har udarbejdet en undersøgelse, der viser, hvordan disse Fortune 500 virksomheder benytter Instagram og giver tips til, hvordan du selv kan bruge Instagram i din markedsføring.Læs Mere
Kunne du og din virksomhed tænke jer at omdanne followers/fans til betalende kunder? I denne artikel giver vi 5 gode råd til, hvordan du kan øge salget gennem forskellige tiltag på de sociale medier. Af Katrine AnsbølLæs Mere
Vi vil alle sammen gerne have, at så mange som muligt ser vores opdateringer på Facebook, og det kan en forholdsvis ny feature på Facebook hjælpe med. Embedded posts giver mulighed for at “flytte” en Facebook opdatering over på et website. Det kan øge synligheden og engagementet, men hvordan gør man? Det ser vi nærmere på i denne artikel.Læs Mere
Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.Læs Mere
Flere og flere virksomheder, særligt på B2B markedet, allokerer større dele af marketingbudgettet til indholdsmarketing, men hvordan måler vi på det? Og hvordan sikrer vi at vores indhold hænger sammen med vores øvrige strategi?Læs Mere
Twitter bliver langsomt større og større herhjemme, og det kan derfor være en god ide, at overveje om din virksomhed kunne have gavn af at bruge Twitter. Her får du 8 steps til en professionel tilstedeværelse på Twitter.Læs Mere
Alle os der skriver artikler til nyhedsbreve eller administrerer Facebook og LinkedIn-sider ved, hvor stort et arbejde det er, at finde relevant content (indhold), men fortvivl ej, der findes flere gode redskaber, der kan hjælpe dig – ShareGrab er en af dem.Læs Mere