Kategori

Sociale medier
30
okt

Hvad skal du gøre ved negativ feedback?

På det seneste har vi set meget omtale omkring virksomheder, som er i stærk modvind hos brugerne på de sociale medier, primært på Facebook. Telenor måtte optimere deres kundeservice og Tivoli måtte forklare nærmere omkring deres samarbejde med Kopenhagen Fur.
Læs Mere
23
okt

Hvorfor du ikke bør udelukke Google+

Rigtig mange annoncører danser stadig om den varme grød kaldet Google+. For skal vi bruge energi på endnu et socialt medie, og er der overhovedet nogen som bruger det? Vi kigger her på lidt statistik om Google+ og ser på, hvorfor du ikke bare skal udelukke mediet i din social media strategi.
Læs Mere
25
sep

Hvor sociale er de sociale medier?

Twitter og Facebook kan være uundværlige værktøjer for virksomheder, der ønsker at skabe engagement og relationer til deres kunder. Men hvor aktive er de sociale medier selv på de selvsamme platforme og hvor gode er de til at interagere med deres fans?
Læs Mere
18
sep

Facebook bringer modemagasin til ”the next levELLE”

Hvordan sikrer modemagasinerne at målgruppen finder deres indhold relevant? Ifølge det populære modemagasin ELLE får man, via de sociale medier, brugerne til selv at skabe indholdet. Med Facebook app’en “You’re The Editor” kan brugere være med til at stemme på, hvordan magasinets decemberforside skal se ud.
Læs Mere
12
sep

Facebook demografi – Danmark 2012

Kunne du godt bruge en update på hvor mange danskere, der er på Facebook, hvem de er, hvor gamle de er og hvilke fansider, der er de mest populære? Så kig med herunder, hvor vi oplyser de nyeste tal for både brugere og virksomheder.
Læs Mere
04
sep

8 vigtige overvejelser til de sociale medier

8 ting din virksomhed bør overveje når I benytter de sociale medier Tiden er knap, og nogle gange går arbejdet lidt stærkt. Ifølge rapporten Business Networked Factbook, som udkom tidligere i år, mener 54 % at sociale medier bør placeres på strategisk niveau i virksomheden. Alligevel er der rigtig mange virksomheder, som ikke har en klar strategi for deres tilstedeværelse...
Læs Mere
27
aug

Bedre placering i Google med sociale medier?

Har aktivitet på de sociale medier stor indflydelse på din rangering i organiske søgeresultater? Mange vil nok tænke “ja da”, men nogle medarbejdere hos Tasty Placement satte sig for at bevise det med en simpel test. Testforløbet og resultaterne kan du se i infographicen herunder.
Læs Mere
27
aug

Facebook annoncering: Mobil vs. desktop

Den 5. juni 2012 åbnede Facebook op for at annoncere specifikt på mobile enheder. Nu kan annoncører vise en fanside som en ”sponsored story” og dermed placere  annoncer direkte i brugernes nyhedsstrøm. Siden da har det ifølge AdParlor vist sig at give imponerende resultater for den mobile platform.
Læs Mere
21
aug

20 stats om social media marketing

Med social- og content marketing har det vist sig, at det er muligt at generere leads på hurtigere og billigere vis end via traditionel outbound. De sociale medier kan dog som bekendt bruges til meget mere end lead-generering. Forbrugerne bruger dem eksempelvis til at finde frem til hvilke produkter og services, de vil investere i, og virksomheder bruger dem til...
Læs Mere
14
aug

Få flere fans med e-mail marketing

E-mail marketing må efterhånden siges at være en “grand old mama”, når vi taler online markedsføring. Men det betyder ikke, at kanalen har mistet sit touch. Faktisk er E-mail marketing og nyhedsbreve en udbredt disciplin hos et stigende antal virksomheder. Samtidig vinder de sociale medier mere og mere indpas, og med god grund. Men hvordan kan din virksomhed kombinere det...
Læs Mere
1 36 37 38 39 40 48

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld