Vigtige overvejelser for at sikre godt content

D. af Lærke Cichosz .

Flere og flere arbejder med content marketing, hvilket stiller stadig stigende krav til kvaliteten af indholdet, spredningen af jeres budskaber samt relationen med jeres tilhørere. Vi har samlet en række relevante overvejelser om arbejdet med content marketing, som skal sikre din organisation det stærkeste afsæt for at skille jer ud og blive set af jeres målgruppe.

Læs mere

Vellykket videomarkedsføring på FB

D. af Kristina Thomsen .

Markedsføring via videocontent på Facebook er det nye sort. Vi giver dig derfor i denne artikel 6 konkrete råd til, hvordan du kan udnytte Facebooks mange videofunktioner og opnå succes med videomarkedsføring på Facebook. Med den rette indsats og de rigtige værktøjer kan Facebook-videoer blive en afgørende del af din marketingindsats.

Læs mere

Undgå druknedøden på de sociale medier

D. af Kristina Thomsen .

De sociale medier er fyldt med organisationer, virksomheder og individer, der alle ihærdigt forsøger at nå igennem til brugerne med et budskab. For brugeren kan disse mange indtryk opfattes som støj, man må sortere i. Det betyder, at der skal ro til, hvis du og din virksomhed vil holde jer oven vande på de sociale… Read more »

Læs mere

9 funktioner du måske ikke kendte på LinkedIn

D. af Lærke Cichosz .

Tænker du sommetider på, hvor mange ikke-accepterede LinkedIn-invitationer, du har liggende? Eller har du overvejet, om du kunne slippe for at blive spammet af diverse LinkedIn-grupper, du er medlem af? Der findes et hav af funktioner på LinkedIn, som ikke alle kender – 9 af dem, har vi samlet i denne artikel.

Læs mere

Derfor skal du ikke købe Instagram-følgere

D. af Kristina Thomsen .

At købe sig til følgere virker måske umiddelbart som den nemme vej til succes på Instagram. Men hvad er vigtigst? 10.000 følgere eller blot 100, som rent faktisk vil engagere sig i dit indhold? Vi kommer her med 3 gode grunde til, hvorfor du som virksomhed ikke skal købe dine Instagram-følgere.

Læs mere

8 facts: Medieudviklingen i Danmark 2016

D. af Lærke Cichosz .

DR’s Medieforskning har for nyligt udgivet deres årlige rapport omkring medieudviklingen i Danmark i det forgangne år – spændende læsning for os, der arbejder med det digitale. Vi har samlet nogle af de væsentlige pointer for dig, der arbejder med de digitale medier.

Læs mere