7 steps til en SoMe-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Har du brug for hjælp til at komme i gang med brugen af de sociale medier? Eller mangler du tips til, hvordan du kan systematisere jeres SoMe-aktiviteter? Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til… Read more »

Læs mere

Sådan udarbejder du en content marketing-strategi

D. af Kristina Thomsen .

Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.

Læs mere

7 steps til at generere leads med Facebook

D. af Katrine Grønsund .

For mange er lead-generering en vigtig del af marketing-arbejdet, som skal sikre et overblik over potentielle og interesserede kunder. Men hvordan griber man processen bedst an, hvis ens kunder primært figurerer på Facebook? I denne artikel har vi samlet 7 steps til, hvordan du kan arbejde med Facebook til lead-generering.

Læs mere

Det bedste fra 2017 – første halvår

D. af Lærke Cichosz .

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail… Read more »

Læs mere

Genbrug er in – også på SoMe

D. af Kristina Thomsen .

Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs… Read more »

Læs mere

Det bedste tidspunkt at poste Facebook-indhold på

D. af Lærke Cichosz .

Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker… Read more »

Læs mere

Er din social media-indsats ferieklar?

D. af Charlotte Steentoft .

Sommerferien er for de fleste af os på trapperne. Kunderne er ved at være gået på ferie og nyhedsbrevet, kampagner og lignende bliver for mange sat på pause for en kortere bemærkning. Men hvad med de sociale medier? Hvem passer dem, mens du holder ferie? I denne artikel giver vi dig tips til at gøre din… Read more »

Læs mere

11 gode råd til at skabe cool Instagram Stories

D. af Lærke Cichosz .

Instagram Stories er efterhånden et udbredt fænomen på Instagram, som kan vise nye og spændende sider af din organisation eller dens produkt. Vi har samlet en række gode råd til, hvordan du laver cool Insta Stories med det sidste finish, der gør, at du kan skille dig ud fra konkurrenterne.

Læs mere

Kom i gang med Influencer Marketing

D. af Kristina Thomsen .

Har du overvejet at markedsføre dit produkt ved hjælp af influencers på SoMe? Er du i tvivl om, hvordan du skal finde og komme i kontakt med de rette influencers? I denne artikel guider vi dig skridt for skridt til, hvordan du bedst kommer i gang med influencer marketing – og ikke mindst får succes… Read more »

Læs mere