Alle taler om det i øjeblikket; ’Employee Advocacy’. Men hvad er det egentlig? Hvorfor skal vi bruge krudt på det? Og hvad er værdien? Det får du svar på i artiklen her.Læs Mere
OBS! Tags vil fra den 31. marts 2017 blive fjernet fra den gratis version af LinkedIn og i stedet blive en del af det betalte produkt, Sales Navigator. Læs mere her (opdateret den 14. december 2016). Bruger du tags i dit salgsarbejde på LinkedIn? Hvis ikke, så går du glip af et værktøj, der i høj grad kan hjælpe dig med en...Læs Mere
Mange salgsafdelinger får allerede leads fra marketingafdelingen, men ofte er der behov for at supplere med flere leads – måske baseret på virksomhed, branche eller titel. Her kan LinkedIn være en god hjælp. Vi gennemgår her, hvordan du nemt kan søge dig frem til relevante personer på LinkedIn.Læs Mere
”Her hviler endnu et offer på LinkedIn slagmarken”, kunne være en mulig konklusion, når ivrige kommercielle profiler har gjort i Social Selling nælderne. Opdateringer som ”Har lige landet stor ordre… hvor er livet dejligt” eller ”Vores nye system er helt unikt, kontakt mig for yderligere information”. Læs Mere
Vi har hørt det før, og det er efterhånden også blevet vores mantra her hos Digital Works: Virksomhederne kan ikke længere klare sig uden kollegernes indsats på LinkedIn – vi har behov for at kollegerne spiller med ift. deling af indhold, employer branding samt til salg og relationspleje.Læs Mere
Flere og flere virksomheder er begyndt at arbejde med begrebet social selling – og det er ikke uden grund. Research viser nemlig, at 57 % af de ansatte i socialt engagerede virksomheder opnår at få flere salgsleads. Men hvordan skal den nye indsats måles? Vi giver her vores konkrete bud.Læs Mere
Indtil nu har LinkedIn’s Social Selling Index (SSI) været forbeholdt betalende kunder, men nu kan alle frit udregne deres SSI score, og herved tage temperaturen på Social Selling indsatsen.Læs Mere
Siden slutningen af 2011 har jeg flittigt benyttet LinkedIn til både mødebooking og lead-generering, og det er en fantastisk kilde til at skabe kommercielle resultater.Læs Mere
Sociale medier bliver mere og mere vigtige for mange B2B virksomheder – både i forhold til lead-generering, salg og positionering. Ifølge MarketingProfs bruger 84 % af B2B executives de sociale medier som led i købsprocessen. Læs Mere