Kategori

Social Selling
07
dec

Værdien af aktive kollegaer på sociale medier

Alle taler om det i øjeblikket; ’Employee Advocacy’. Men hvad er det egentlig? Hvorfor skal vi bruge krudt på det? Og hvad er værdien? Det får du svar på i artiklen her.
Læs Mere
03
nov

Tip: Bruger du LinkedIn Tags?

OBS! Tags vil fra den 31. marts 2017 blive fjernet fra den gratis version af LinkedIn og i stedet blive en del af det betalte produkt, Sales Navigator. Læs mere her (opdateret den 14. december 2016). Bruger du tags i dit salgsarbejde på LinkedIn? Hvis ikke, så går du glip af et værktøj, der i høj grad kan hjælpe dig med en...
Læs Mere
26
okt

Infographic – LinkedIn til lead-generering

Med mere end 380 millioner brugere på globalt plan er LinkedIn klart den mest populære platform til networking på B2B markedet.
Læs Mere
15
sep

Find nye leads med LinkedIn

Mange salgsafdelinger får allerede leads fra marketingafdelingen, men ofte er der behov for at supplere med flere leads – måske baseret på virksomhed, branche eller titel. Her kan LinkedIn være en god hjælp. Vi gennemgår her, hvordan du nemt kan søge dig frem til relevante personer på LinkedIn.
Læs Mere
25
aug

Kommerciel fiasko på LinkedIn?

”Her hviler endnu et offer på LinkedIn slagmarken”, kunne være en mulig konklusion, når ivrige kommercielle profiler har gjort i Social Selling nælderne. Opdateringer som ”Har lige landet stor ordre… hvor er livet dejligt” eller ”Vores nye system er helt unikt, kontakt mig for yderligere information”. 
Læs Mere
17
aug

Derfor bør dine medarbejdere bruge LinkedIn aktivt

Vi har hørt det før, og det er efterhånden også blevet vores mantra her hos Digital Works: Virksomhederne kan ikke længere klare sig uden kollegernes indsats på LinkedIn – vi har behov for at kollegerne spiller med ift. deling af indhold, employer branding samt til salg og relationspleje.
Læs Mere
05
aug

Mål din Social Selling indsats

Flere og flere virksomheder er begyndt at arbejde med begrebet social selling – og det er ikke uden grund. Research viser nemlig, at 57 % af de ansatte i socialt engagerede virksomheder opnår at få flere salgsleads. Men hvordan skal den nye indsats måles? Vi giver her vores konkrete bud.
Læs Mere
05
aug

Social Selling Index på LinkedIn

Indtil nu har LinkedIn’s Social Selling Index (SSI) været forbeholdt betalende kunder, men nu kan alle frit udregne deres SSI score, og herved tage temperaturen på Social Selling indsatsen.
Læs Mere
08
jun

Brug LinkedIn til mødebooking

Siden slutningen af 2011 har jeg flittigt benyttet LinkedIn til både mødebooking og lead-generering, og det er en fantastisk kilde til at skabe kommercielle resultater.
Læs Mere
19
maj

Infographic – Sociale Medier for B2B

Sociale medier bliver mere og mere vigtige for mange B2B virksomheder – både i forhold til lead-generering, salg og positionering. Ifølge MarketingProfs bruger 84 % af B2B executives de sociale medier som led i købsprocessen. 
Læs Mere
1 5 6 7 8 9

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld