Infographic: Den strategiske CMO’s evolution

D. af Lærke Cichosz .

Det kan være udfordrende for marketingfolk – og ikke mindst for CMO’s – at prioritere strategier og konkrete taktikker i en hverdag fyldt med nye ting at forholde sig til: Nye trends, nye buzzwords, nye teknologier, nye input, nye medier etc.  Denne infographic sætter netop fokus på, hvilke forventninger der eksisterer i dag, hvordan realiteten… Read more »

Læs mere

Brugernes syn på brands på sociale medier

D. af Julie Arnoldi .

Tænker du nogensinde over, hvordan dit indhold på de sociale medier modtages? Det burde du. For hvad er det, der gør, at folk følger dit brand? Og hvad skal der til, for at de stopper med det igen? Ved at leve op til brugernes behov på de sociale medier, kan du styrke virksomhedens brand.

Læs mere

Facebook lancerer Facebook at Work

D. af Julie Arnoldi .

Facebook annoncerede i november 2014, at de arbejdede på et nyt projekt med titlen ‘Facebook at Work’. Dette nye tiltag indebærer en ny kommerciel version af det traditionelle Facebook i form af et lukket og privat netværk for virksomheder, som så småt er begyndt at blive udrullet.

Læs mere

4 værktøjer til at aflure dine konkurrenter på SoMe

D. af Julie Arnoldi .

I arbejdet med at forbedre din strategi på de sociale medier kan inspiration fra andre være yderst værdifuldt. Et godt sted at kigge er hos konkurrerende virksomheder. Vi giver dig her 4 gratis værktøjer til at sammenligne din tilstedeværelse på de sociale medier med dine konkurrenters.

Læs mere