Influencer marketing – en uundgåelig trend

D. af Kristina Thomsen .

Undersøgelser viser, at anbefalinger fra personer, vi har tillid til, er den stærkeste drivkraft i forbrugerens købsproces. Det er netop derfor, at begrebet ‘influencer marketing’ er blevet en vigtig del af mange virksomheders markedsføringsstrategi. Læs denne artikel om fænomenet og bliv klogere på både fordele og udfordringer ved trenden.

Læs mere

Den hurtige guide til brug af Google Analytics data

D. af Lærke Cichosz .

Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber.

Læs mere

Tjekliste til SEO for website ejere

D. af Signe Vinther .

Sidder du fast i den gamle SEO rutine? Ved du, hvad der sker inden for SEO i 2016? Der vil altid være brug for ny og opdateret information, hvis du vil være med på SEO bølgen. Du får derfor en SEO tjekliste anno 2016.

Læs mere

Få styr på din cookie policy

D. af Charlotte Steentoft .

Reglerne om, at vi alle skal bede om permission til at sætte cookies, og at vi skal informere om, hvad vi bruger informationerne til, er efterhånden ved at være gamle. Men mange vil have godt af en opfølgning, og nogen mangler måske endnu at komme i gang. Få her et kort overblik over regler samt… Read more »

Læs mere

Infographic – Internet Marketing tools 2015

D. af Sissel Anker Nielsen .

Hvis du ønsker at forbedre din placering i Googles søgeresultater, kan det være en god idé at investere tid og penge i både gratis og betalte internet marketing tools. I denne infographic har TechWyse samlet en lang række værktøjer, du kan bruge til at gøre din internet marketing mere effektiv. [ Source TechWyse Internet Marketing… Read more »

Læs mere

Ny mulighed for digital benchmarking

D. af Sissel Anker Nielsen .

Networked Business Initiative (NBI) er et nyt projekt, der i løbet af de næste tre år vil klæde danske virksomheder bedre på til den digitale virkelighed. Målet er at udvikle en række digitale branchestandarder, som din virksomhed vil kunne bruge til bl.a. benchmarking. 

Læs mere

Digitale trends – SXSW interactive 2015

D. af Charlotte Steentoft .

Igen i år var vi afsted på South by Southwest konferencen i Austin, Texas. SXSW afholdes hvert år i marts måned og fokuserer på musik, film og interactive, hvor små 100.000 branchefolk samles for at blive inspireret, netværke og høre nyt. Vi deltog på interactive-delen, og deler her en række af de tendenser, der var gennemgående… Read more »

Læs mere