Digitale trends – SXSW interactive 2015

D. af Charlotte Steentoft .

Igen i år var vi afsted på South by Southwest konferencen i Austin, Texas. SXSW afholdes hvert år i marts måned og fokuserer på musik, film og interactive, hvor små 100.000 branchefolk samles for at blive inspireret, netværke og høre nyt. Vi deltog på interactive-delen, og deler her en række af de tendenser, der var gennemgående… Read more »

Læs mere

Astro Teller fra Google(x) på SXSW

D. af Charlotte Steentoft .

Et af årets mest inspirerende indlæg på SXSW konferencen var, da Astro Teller fra Google’s såkaldte ”Moonshot factory” Google(x) fortalte om deres tilgang til innovation. Astro Teller delte både erfaringer og tanker om Google Glass projektet, samt fortalte om vilde ballon-projekter og førerløse biler.

Læs mere

2014 ifølge Google, YouTube og Facebook

D. af Charlotte Steentoft .

Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser Google, YouTube og Facebook tilbage på de største øjeblikke, trends og personligheder fra 2014. Se med herunder, og bliv klogere på hvad danskerne søgte efter i 2014, hvad der var stort på YouTube og hvad vi talte om på Facebook.

Læs mere

Skriv en uimodståelig headline, sådan!

D. af Sissel Anker Nielsen .

Den væsentligste forskel mellem tekst der konverterer, og tekst der ikke konverterer, er måske mere ligetil end hvad man umiddelbart skulle tro. Selvom både historien den fortæller, hvad der tilbydes, hvor godt teksten er skrevet og mange andre ting kan have stor betydning, er der ikke noget mere vigtigt end at teksten helt grundlæggende bliver… Read more »

Læs mere

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

D. af Sissel Anker Nielsen .

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan… Read more »

Læs mere

Ideelle længder på det skrevne online

D. af Charlotte Steentoft .

De fleste vil gerne vide det – altså hvad den perfekte længde er til en emnelinje i nyhedsbrevet, til Facebook opdateringen, til et tweet osv. Buffer har samlet en række anbefalinger til netop det, og deres anbefalinger er naturligvis bakket op af undersøgelser.  Bliv klogere her.

Læs mere

3 grunde til at responsivt design gavner

D. af Katrine Ansbøl .

Oplever jeres virksomhed at flere besøgende kommer fra mobile devices fremfor fra den traditionelle computer? Og har I gået med overvejelser om at konvertere jeres nuværende website til et responsivt design? Så læs med her, hvor vi giver 3 gode grunde til, hvorfor et responsivt design gavner forretningen. For en god ordens skyld skal det… Read more »

Læs mere

Top 10 fra Digital Works 2013

D. af Mathias Amdi .

I sidste nyhedsbrev så vi tilbage på 2013 ifølge Google, Facebook og LinkedIn. Vi er nu nået ind i 2014, og har derfor valgt at kigge på året, der gik ifølge Digital Works. Derfor har vi samlet de 10 mest populære artikler fra 2013, samt dem vi mener, du ikke bør misse. Bare så vi… Read more »

Læs mere