Digitale trends for 2014

D. af Charlotte Steentoft .

Som altid når året er ved at være omme, ser vi tilbage men så absolut også frem. Jeg har her valgt at fremhæve et par af de digitale tendenser, vi mener bliver spændende at følge i 2014.

Læs mere

3 tips – effektiv håndtering af e-mails

D. af Katrine Ansbøl .

Undersøgelser viser, at der i gennemsnit spildes ca. 150 timer om året pga. ineffektiv håndtering af e-mailen – 150 timer! Det svarer til ca. en måneds arbejde (forskning af Dr. Thomas Jackson, Loughborough University, UK).  I denne artikel får du 3 gode råd til at effektivisere din håndtering af e-mails.

Læs mere

The Engagement Project fra Google

D. af Katrine Ansbøl .

“The Engagement projekt” er en ny måde at tænke branding og marketing på. Projektet udfordrer traditionelle tankesæt og samler viden og erfaringer på kryds og tværs af både brancher og verdenen. 

Læs mere

Værdien af berigelse

D. af Nicolai Hæggelin .

Beriger din virksomhed? Det spørgsmål bør alle firmaer og deres medarbejdere løbende stille sig selv. Hvis berigelse ikke indgår i kommunikationsstrategien, bliver det svært at få succes med sociale medier og nyhedsbreve både på kort og lang sigt.

Læs mere

Det bedste fra 1. halvår

D. af Charlotte Steentoft .

Er du gået glip af noget i første halvår? Facebook, Instagram og LinkedIn rykker alle i en rivende hast, og for de fleste kan det være noget af en udfordring at følge med i udviklingen og de nye muligheder. Vi har her samlet de bedste artikler fra 1. halvår, både hvad angår popularitet, samt de… Read more »

Læs mere

Selftracking

D. af Katrine Ansbøl .

Du kan altid blive bedre, klogere, stærkere, hurtigere og dygtigere. Selftracking er et voksende fænomen i den moderne teknologiske verden. I denne artikel ser vi nærmere på fænomenet og de mange muligheder, der er for at optimere din hverdag. 

Læs mere

Rapport – Det digitale landskab

D. af Katrine Ansbøl .

ComScore præsenterede i marts 2013 en ny rapport, der kortlægger europæernes digitale adfærd, og giver et overblik over det digitale landskab i Europa. ComScore er en af de førende virksomheder, der lever af at måle alle os almindelige menneskers aktivitet og forbrug af digitale medier. Vi har gennemlæst rapporten om europæernes adfærd i den digitale verden,… Read more »

Læs mere

2012 ifølge Google, Twitter og Facebook

D. af Charlotte Steentoft .

Så er året ved at være ovre, og traditionen tro vælter det frem med lister over “året der gik”. Vi har her samlet en række af de klassiske lister over, hvad danskerne søgte efter på Google og des lige, samt de mere utraditionelle over årets Twitter bommerter og bedste memes fra 2012.

Læs mere

Danskernes brug af Internettet

D. af Charlotte Steentoft .

Så er Danske Medier atter ude med deres årlige undersøgelse af danskernes brug af Internettet. I rapporten kan du få et godt overblik over danskernes medieforbrug fordelt på bl.a. mobilt internetbrug og browsere, hvilke sites vi benytter, og hvor meget vi besøger disse samt fordeling på både køn og alder.

Læs mere

Trendanalysen 2013

D. af Charlotte Steentoft .

Her til formiddag blev årets Trendanalyse præsenteret, og overordnet set var det ikke optimistiske tal TNS Gallup og GroupM præsenterede. Som udgangspunkt spås der et fald i reklamebudgetterne i 2013, dog med undtagelse af diverse online kanaler.

Læs mere