Ovenpå en turbulent, men forhåbentlig, for Sheen, sjov tid har han fået stukket en fyreseddel i hånden fra Warner Bros. Den charmerende ”ladykiller” fra den voldsomt populære sitcom ’Two and a Half Men’ er derfor på udkig efter nye indtægtskilder. Efter at være hoppet på Twitter bølgen og sat ny rekord for hurtigst at nå 1 million ’followers’ har Sheen opdaget, hvordan der kan være gode penge i at twitte pænt om de rigtige produkter.

Af Anders Budde

Charlie Sheen på TwitterBare fem dage efter Charlie Sheen loggede på Twitter første gang, twittede han følgende: ”I’m looking to hire a winning INTERN with TigerBlood. Apply here…” Klikkede man på linket blev man taget til Internships.com’s hjemmeside med mulighed for at ansøge om, i tæt samarbejde med Sheen selv, at udvikle hans sociale tilstedeværelse.

Charlie Sheen forstår at smede mens jernet er varmt og måske derfor kunne hans mange Twitter-followers se et billede af Sheen med en Broguiere-kakaomælk i hånden. Det anslås at Charlie Sheen tager sig betalt op mod 25.000 dollars pr. reklame-tweet. Disse kan dog virke som peanuts, i forhold til de 1,25 millioner dollars han får/fik pr. afsnit af ’Two and a Half Men’! 

Hvad end man bryder sig om Charlie Sheens kommercielle tweets eller ej, skal man nok ikke forvente det er sidste gang der ryger lidt reklame med i hans tweets. Ifølge Derek Rey, Ad.ly’s VP of media er Sheen et brandvarmt emne blandt mange af de største annoncører og iflg. Rey ”The biggest billboard in America right now”. Man skulle måske tro, at firmaerne ikke ville røre manden med en ildtang, men måske ’al omtale’ virkelig er ’god omtale’.

Det skal nok blive spændende og underholdende at følge Chalie Sheen på Twitter og ikke mindst i ’real life’. Her på kontoret drømmer vi hvert fald alle om, vi havde bare en lille smule af ” The Charlie Sheen appeal”.

Skriv en Kommentar

Relaterede artikler

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld