MediaMindVi har bedt nogle dygtige folk fra branchen komme med deres bud på den bedste digitale kampagne. Denne gang er det Troels Smit, MD Nordics fra Mediamind der fortæller om sin favoritkampagne som i dette tilfælde er en kampagne fra Danske Bank.

Nævn din favoritkampagne
Danske Bank – Hvad er dit næste skridt (klik for at se kampagnen)

Hvorfor mener du denne kampagne er god?
Danske bank har forstået at danskere ikke klikker på bannere og har derfor lavet en banner som er underholdende og informativ mens de skaber et ”brand moment”, en oplevelse som folk kan huske når de er klar til købe.

Hvor ligger de største udfordringer for annoncørerne  pt.?
Effektiv brug af data til at skabe resultater.

Hvor ligger de største udfordringer for bureauerne pt.?
De skal gå fra medie indkøbs eksperter til digitale eksperter indenfor ”owned, paid and earned media”

Hvad er jeres egen største udfordring pt.?
Effektiv brug af data til at skabe resultater.

Hvilke kampagneelementer vil du gerne se mere af i fremtiden?
Større ide og sammenhæng mellem online og offline reklamer, bedre brug af muligheder online

Skriv en Kommentar

Relaterede artikler

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld