Som vi kender det fra Facebook, er det nu også muligt at betale sig til øget synlighed på sin LinkedIn Company Pages. Dvs. at betale sig til et øget reach på sidens opdateringer. Muligheden er blot ved at blive udrullet, så funktionen er endnu ikke tilgængelig for alle. Men bare rolig, den er på vej.

For at komme i gang med Sposored Updates skal du have følgende:

  1. En LinkedIn Company Page
  2. En LinkedIn Business Account – Kom godt i gang på www.linkedin.com/ads.

Bliv klogere på mulighederne med LinkedIn Sponsored Updates i videoen her:

Du vælger selv, om kampagnen skal opsættes som CPC eller CPM. Det interessante her er, at sociale handlinger er gratis. Dvs. at du ikke betaler for at folk liker, deler eller kommenterer på din sponserede update. Ej heller hvis de vælger at følge din virksomhedsside direkte fra den sponserede post.

I videoen herunder kan du se nærmere om kampagnemulighederne, betaling osv.

Vil du vide mere?

Du kan læse meget mere  om LinkedIn Sponsored Updates her.

Eller downloade LinkedIn’s egen detaljerede guide her (pdf).

Berig dit netværk - del artiklen

Skriv en Kommentar

Relateret artikler

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Digital Works

Måske noget for dig?

Ny LinkedIn Analytics

Med den nye Analytics fane på LinkedIn får du nye muligheder og udvidet indblik i opdateringernes performance.
Bliv klogere her