Succesfuld viral kampagne – hvordan?

For mange markedsførende virksomheder er det at skabe viralt indhold ofte en drøm, men desværre går rigtig meget godt indhold tabt og får ikke den opmærksomhed, det fortjener. Ved at forstå komponenterne i viral markedsføring kan man gøre meget for at sikre, at indholdet bliver set og delt.

Af Louise Sara Gregersen

Viral kampagneNår en kampagne går viral betyder det, at indholdet bliver vel modtaget og delt blandt mange. At se sin markedsføringskampagne blive viral er en drøm for mange virksomheder – men på trods af et godt indhold, er det er de færreste kampagner der rent faktisk bliver virale. Du kan dog gøre meget for at hjælpe din kampagne på vej og på Digital Buzz kan du finde en overskuelig infographic, der både indeholder gode råd og den “hemmelige” ingrediens til viral succes. Du får blandt andet indsigt i:

– Hvilke typer viralt indhold der findes
– Grundene til vi deler indhold med hinanden
– Hvordan du designer et godt viralt indhold

Denne infographic kan fint bruges som opskrift næste gang, du skal i gang med en markedsføringskampagne. Få hjælp til din virale succes her.

Har du arbejdet med viral markedsføring, og sidder du inde med nogle uundværlige tips? Så er du mere end velkommen til at dele dem her!

Skriv en Kommentar

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Viral top 10

Mange har før haft succes med virale kampagner. Gik du glip af Govirals liste fra november?
Se de 10 videoer her