Virksomhedens positionering og betydningen af Employee Advocacy

Styrk din tilstedeværelse med de rette virkemidler og værktøjer

Den praktiske del af Employee Advocacy kan udføres ved, ganske enkelt at have de rigtige værktøjer på plads. Dette inkluderer de rigtige mål, KPI’er og forventede resultater.

Topchefer kan med sociale medier skabe sig et stærkt brand og være med til at sætte dagsordenen. Medarbejderne kan øge troværdigheden, hver gang de deler relevant indhold på egne kanaler.

Implementering af Employee Advocacy på LinkedIn

Mange ansvarlige i HR, kommunikation og marketing overvejer løbende, hvordan de kan implementere og eksekvere en succesfuld Employee Advocacy-strategi.

Hvordan aktiveres medarbejdernes personlige LinkedIn-profiler, så både deres personlige brand og virksomhedens positionering styrkes? Hvordan måles indsatsen, og hvilke faldgruber bør man undgå?

Program:

  • Kl. 8.00 Kaffe, croissanter og networking
  • Kl. 8.20 Velkommen
  • Kl. 8.25 Styrk jeres tilstedeværelse gennem Employee Advocacy v/ Simon Ernst-Sunne
  • Kl. 9.10 Implementering af Employee Advocacy v/ Nicolai Hæggelin
  • Kl. 9.55 Tak for i dag.

Om indlægsholderne:

Nicolai Hæggelin: Stifter af Digital Works og forfatter til flere danske og engelske bøger om professionel brug af LinkedIn

Simon Ernst-Sunne: Head of Consulting & Partnership hos INFOMEDIA

Praktisk information

Dato: 31. oktober 2019

Sted: Ordnung, Strandvejen 125, 2900 Hellerup

Vigtigt: På grund af begrænsede pladser forbeholder vi os retten til at afvise tilmeldinger udenfor målgruppen, som er ledere indenfor HR, marketing og kommunikation.

Parkering: Der er gratis parkering (uden tidsbegrænsning) på Tingskiftevej, Svanemøllevej og Norgesmindevej.
Vigtigt! Parkering kan ikke ske på ordnungs pladser.

Læs om vores persondata politik.

Grundet stor interesse er der lukket for flere tilmeldinger