Hvad skal du som HR- eller marketingansvarlig forberede dig på, for at få succes i 2018? På morgenmødet præsenterer vi dig for de væsentligste tendenser, og hvordan du bruger ”medarbejdernes stemme” til at positionere dig bedst muligt.
CMO’en har i dag et langt større ansvar end blot virksomhedens markedsføring. I dag skal der tages ansvar for hele kundeoplevelsen – og de langt flere kontaktpunkter, der findes imellem virksomhed og kunder. Det betyder, at virksomhedens positionering skal leve og udleves i langt bredere forstand end tidligere.
Strategihuset Clay har de seneste 3 år haft ansvaret for at afdække de primære tendenser blandt landets 200 allerdygtigste marketing-profiler til M List udgivelsen, der gennemføres med rekrutteringsvirksomheden Holm Marcher & Co og Dansk Markedsføring.
Med udgangspunkt i disse resultater vil ledende partner Morten Kjær perspektivere, hvordan danske virksomheders muligheder for at positionere sig påvirkes i årene der kommer, herunder deres evne til at fremstå relevante, troværdige og tillidsvækkende på tværs af kanaler og platforme.
En af de kanaler, der i stigende grad bruges til at positionere virksomhederne i dag, er virksomhedens medarbejdere på de digitale kanaler. Mange ansvarlige i HR og marketing overvejer derfor lige nu, hvordan de kan implementere en succesfuld employee advocacy-strategi den kommende tid.
Hvordan aktiveres medarbejdernes personlige LinkedIn-profiler, så både deres personlige brand og virksomhedens positionering styrkes? Hvordan måles indsatsen, og hvilke faldgruber bør man undgå?
Program:
Om indlægsholderne:
Nicolai Hæggelin: Stifter af Digital Works og forfatter til flere danske og engelske bøger om professionel brug af LinkedIn.
Morten Kjær: Managing Partner hos strategihuset CLAY og ledende partner bag udgivelsen The M-List.
Sted: Officelab, Skæringvej 100, 8520 Lystrup.
Dato: 21. marts 2018
Vigtigt: Denne invitation er personlig.
Vi forbeholder os muligheden for at afvise en tilmelding, hvis den falder udenfor målgruppen CMO’er & HR ansvarlige.